مودودی در شورای راهبری برند ملی
با ابلاغ معاون رئیس جمهور و ریاست کل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، محمدرضا مودودی، سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران و دبیر کمیسیون برند ملی، به عضویت شورای راهبردی برند ملی گردشگری درآمد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، از سازمان توسعه تجارت ایران، در بخشی از متن این ابلاغ آمده است:
در راستای اهداف و ماموریت پروژه طراحی و ایجاد برند ملی گردشگری ایران و لزوم استفاده از ظرفیتهای مشترک و همگرایی بین بخشی و فرابخشی با دستگاههای دولتی مرتبط و فعالان حوزه گردشگری، برای شناسایی و بازتعریف تصویر هویتی گردشگری ایران و حمایت از فعالیتها و خدمات متمایز و فاخر این صنعت، به موجب این ابلاغ جنابعالی به عنوان عضو شورای راهبری برند ملی گردشگری تعیین میگردید.
گفتنی است، این شورا با هدف ترغیب و آگاهسازی دستگاههای دولتی و فعالان بخش خصوصی گردشگری از اهمیت ایجاد برند گردشگری ایران، تدوین چشمانداز برند گردشگری ایران، رونق کسب و کار و اشتغال در حوزه گردشگری و شناساندن فرصتهای سرمایهگذاری به گردشگران خارجی برگزار میشود.