میهن صنعت:

مورینیو: در برخی از دقایق بدون ثبات و پختگی بازی کردیم

میهن صنعت: سرمربی چلسی با وجود شکست دادن چلسی تاکید کرد تیمش در برخی از دقیقه‌ها بدون پختگی و ثبات بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، چلسی در دیدار چهارم خود در لیگ قهرمانان اروپا موفق شد در خانه خودی با نتیجه سه بر صفر از سد شالکه بگذرد.

در این دیدار ساموئل اتوئو 31 و 54 و دمبا با 83 برای چلسی گلزنی کردند. آبی‌ها با این پیروزی شمار امتیازهای خود را به 9 رسانده و در آستانه صعود به مرحله بعد قرار گرفتند. شالکه نیز با 6 امتیاز رتبه دوم جدول گروه E را به خود اختصاص داده است.

ژوزه مورینیو پیش از این دیدار به اتوئو گفته بود زمانی که توپ در اختیار تیمو هیلدبراند قرار دارد، او باید دروازه‌بان حریف را تحت فشار قرار دهد. سرمربی پرتغالی پس از پایان دیدار با اشاره به این موضوع، هوشیاری مهاجم کامرونی خود را ستود.

مورینیو در این زمینه گفت: به اتوئو این موضوع را گفته بودم. دروازه‌بان‌های اسپانیا و پرتغال را می‌شناسم و می‌دانستم که شالکه یکی از کارهایی که انجام می‌دهد، پاس‌های رو به عقب به سوی دروازه‌بان است. به نظر من ساموئل خیلی هوشمندانه عمل کرد تا بتواند دروازه‌ حریف را باز کند.

چلسی در دیدار پیشین خود در لیگ برتر انگلیس مقابل نیوکاسل دو بر صفر شکست خورده بود. مورینیو با اعمال 6 تغییر در ترکیب نخست نسبت به آن دیدار موجب پیروزی تیمش در چهارمین دیدار خود در لیگ قهرمانان اروپا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مورینیو در این مورد هم گفت: فکر می‌کنم نتیجه‌ای که در این دیدار گرفتیم، پاسخ خوبی به شکست مقابل نیوکاسل بود. در 15 دقیقه نخست دچار مشکل‌ شدیم. در آن دقیقه‌ها به نظرم می‌آمد تیمم به خاطر شکست روز شنبه مقابل نیوکاسل بدون ثبات و پختگی لازم بازی می‌کند. پس از آن بود که ما خیلی خوب بازی کردیم و توپ را به مدت زیادی در اختیارمان نگه داشتیم. پس از گل نخست خیالمان از خیلی چیزها راحت شد. به همین خاطر نمایش دلپذیری هم ارائه کردیم. می‌دانم زمانی که یک بر صفر پیش بودیم، پتر چک با مهار آن ضربه از به تساوی رسیدن بازی جلوگیری کرد اما باید بگویم همه بازیکنانم به خصوص در خط دفاعی بسیار عالی بودند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=29764
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه