میهن صنعت :

مینی بزرگتر، سریع تر و هوشمندتر می شود

میهن صنعت : خودروساز آلمانی ب ام و اعلام کرده که 750 میلیون یورو در سه سایت تولیدی خود در بریتانیا صرف خواهد کرد که هر چه زودتر تولید انبوه این خودرو آغاز شود. بیشتر این سرمایه گذاری در سایت آکسفورد در بخش بدنه خودرو با 1000 روبات انجام می شود. در ضمن در

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، نسل جدید مینی قوای محرکه و فناوری شاسی کاملا جدید خواهد داشت اما طراحی آن طوری خواهد بود که حس مینی بودن خودرو از دست نرود و هر کس با اولین نگاه تشخیص بدهد که این همان خودروی مینی است اما روزآمد شده است.

مینی از این جهت هوشمندتر شده که نرم افزارهای اندرویدی گوگل روی داشبورد این خودرو قابل اجرا شده و برای کسانی که به اَپل علاقه دارند می توانند سیستم عامل مخصوص آپل انتخاب کنند. مینی از حمایت و امکانات شرکت ب ام و برخوردار است و به همین دلیل در خودروی مینی سیستم مکان یاب و جهت یاب آی درایو هم به کار گرفته شده است.

ب ام و برند مینی را در سال 2001 از نو زنده کرد و از آن به بعد بیش از 2.4 میلیون دستگاه از این خود در انگلستان ساخته شده و بیش از 1.9 میلیون آن صادر شد. مینی را Alec Issigonis اول بار در سال 1959 طراحی کرد که با این کار باب جدید در تولید خودروهای کوچک باز شد. از زمانی که سهام اصلی این خودروسازی را ب ام و خریداری کرده انواعی از مدل های کانورتیبل (سقف تاشو) استات، کوپه، رودستر و حتی شاسی بلند مینی را به بازار عرضه کرده است. در سال 2012 بیش از 300 هزار دستگاه خودروی مینی به فروش رسید و در ده ماهه اول 2013 هم از رقم 249 هزار و 700 دستگاه گذشت.

بزرگترین بازار مینی، ایالات متحده است، بعد بریتانیا و پس از آن  آلمان و چین بهترین بازارهای این خودرو به حساب می آیند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=31766
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه