نمایشگاه خودرو اهواز

نجات دختر11 ساله اسیر در چنگ آدم ربایان

میهن صنعت : مادر که از غیبت طولانی یگانه نگران شده بود، چند بار به ساعت نگاه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت» و به نقل از جام جم، دو مرد که دختر یازده ساله‌ای را در مشهد ربوده و با انتقال به خانه متروکه‌ای در یک روستا، قصد اخاذی 80 میلیون تومانی از خانواده‌اش را داشتند، با جا گذاشتن گروگان، متواری شدند.

 

یگانه، دختر یازده ساله مشهدی هر روز ساعت هفت صبح، پس از خوردن صبحانه و خداحافظی از مادرش، با سرویس به مدرسه می رفت و بعد از پایان کلاس هایش بدون هیچ تاخیری به خانه بازمی گشت، اما نهم بهمن به خانه نیامد و افراد غریبه او را ربودند.

 

مادر که از غیبت طولانی یگانه نگران شده بود، چند بار به ساعت نگاه کرد؛ دلشوره عجیبی داشت. برای اولین بار بود که یگانه دیر می کرد. چادر را سرش انداخت و به سمت مدرسه راه افتاد.

 

در میانه راه با دیدن دختران همسایه، سراغ فرزندش را از آنها گرفت، آنها هم گفتند او را هنگام خروج از مدرسه دیده اند که سوار سرویس شده است. مادر بر سرعت قدم هایش افزود و پس از طی چند خیابان به مدرسه رسید و از معلمان و مدیر مدرسه، سراغ فرزندش را گرفت. اما آنها هم گفتند یگانه را دیده اند که از مدرسه خارج شده است.  مادر دلواپس با شوهرش تماس گرفت و گم شدن فرزندشان را خبر داد.

 

آنها هر چه بیشتر جستجو می کردند، کمتر به نتیجه می رسیدند. سرانجام به پلیس آگاهی مشهد رفتند و با اطلاع موضوع گم شدن فرزندشان، عکس و مشخصات او را در اختیار پلیس قرار دادند و برای پیدا کردن وی، کمک خواستند.

 

با تشکیل پرونده و به دستور قضایی، تحقیقات پلیس در این ارتباط آغاز شد تا این که ساعاتی بعد پدر یگانه با حضور دوباره در پلیس آگاهی به ماموران گفت، راننده سرویس مدرسه دخترش به او خبر داده که در میانه راه یک خودروی پراید، راه سرویس مدرسه را گرفته و یکی از سرنشینان آن در حالی که نقاب داشته با چاقو وارد خودرو شده و با تهدید آنها، یگانه را و سوار خودرویشان کرده و از محل گریخته اند و او نتوانسته خودروی آدم ربا ها را تعقیب کند.

 

در ادامه تحقیقات، شاکی دوباره به پلیس اطلاع داد، یکی از آدم ربا ها چند بار با وی تماس گرفته و برای آزادی دخترش 80 میلیون تومان خواسته و تهدید کرده در صورت اطلاع پلیس، یگانه را خواهد کشت.

 

ماموران از این مرد خواستند به محض تماس آدم ربا ها، پلیس را خبر کند. مادر بی تابی می کرد و پدر سعی می کرد او را دلداری دهد. صدای زنگ تلفن به صدا درآمد. پدر با عجله گوشی را برداشت و از آن سوی خط، مردی با صدایی بلند و تهدیدآمیز از او خواست هر چه سریع تر پول را تهیه کند و به محلی که می گوید، بیاورد و تاکید کرد نباید پلیس از این ماجرا باخبر شود.

 

پدر پس از پایان تماس، موضوع را به ماموران اطلاع داد و ساعاتی بعد او و ماموران به محل مورد نظر آدم ربا ها رفتند، اما هر چه منتظر شدند خبری نشد. مرد آدم ربا چندبار پس از تغییر محل قرار، سرانجام از او خواست به یک روستا بیاید. اما این بار هم در محل قرار با شاکی حاضر نشد.

 

در این شرایط ماموران احتمال دادند شاید یگانه در همین روستا زندانی شده باشد بنابراین در روستا به جستجو پرداختند، اما او را نیافتند و در حال بازگشت بودند که صدای ناله ای را از خانه ای متروکه در محدوده روستای «ده غیبی» مشهد شنیدند و پس از ورود به آن خانه، یگانه را در حالی که دست و پایش بسته و در کنج اتاقک مخروبه نشسته بود و گریه می کرد، یافتند و او را که بشدت وحشت کرده بود، تحویل پدرش دادند.

 

ماموران پس از آرام شدن یگانه، از او درباره ماجرای ربوده شدنش پرس و جو کردند که وی پاسخ داد پس از سوار شدن به سرویس مدرسه، یک خودروی پراید جلوی سرویس را گرفته و او را ربوده و به خانه ای روستایی بردند.

آدم ربا ها به زور وکتک، شماره تلفن خانه و همراه پدرش را از او گرفته و برای آزادی اش با وی تماس گرفته و درخواست پول کرده اند. جستجوی گسترده پلیس برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=40780
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه