«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

نخستین خودرو تمام الکتریکی اسپانیایی معرفی شد

نخستین خودرو تمام الکتریکی از یک برند اسپانیایی با برچسب قیمت 19,300 پوند و رنج مسافتی 161 مایل در هربار شارژ معرفی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، نخستین خودرو تمام الکتریکی از یک برند اسپانیایی با برچسب قیمت 19,300 پوند و رنج مسافتی 161 مایل در هربار شارژ معرفی شد.

خودروساز سئات تایید کرده خودرو الکتریکی Mii با قیمت 19,300 پوند روانه بازار می شود و این شرکت اسپانیایی امیدوار است که با عرضه نخستین خودروالکتریکی خود توجه خریداران را جلب کند.

سئات Mii الکتریکی در واقع ورژن تغییر یافته مدل اسکودا Citigo e iV بوده که مجهز به پک باطری 36.8kWh و یک موتور الکتریکی با قدرت 81 اسب بخار قدرت و 212 نیوتون مترگشتاور است. علاوه براین، این مدل تازه وارد همانند اسکودا از رنج مسافتی 161 مایل بهره می برد.

سئات Mii

شتاب صفر تا 62 مایل برساعت خودرو الکتریکی شهری Mii به 12.3 ثانیه می رسد و زمان شارژ این محصول اسپانیایی همانند اسکودا Citigo e iV بوده و یک ساعت زمان لازم است تا به وسیله ی فست شارژرهای CCS 40kW DC به 80 درصد برسد اما از طریق شارژرهای دیواری خانگی  7.2kW AC مدت زمان 4 ساعت برای شارژ شدن این خودرو الکتریکی نیاز است.

رینگ های آلیاژی 16 اینچی، داشبورد جدید وتریم چرم فرمان از تحولات این تازه وارد اسپانیایی به شمار می رود و از امکانات استاندارد آن می توان به کروزکنترل، صندلی های اسپرت، سنسورهای پارک و چراغ های روشنایی روز LEDاشاره کرد.

امکان کنترل و تنظیم چراغ ها، سیستم تهویه مطبوع و قفل درب از طریق اپلیکیشن های گوشی همراه فراهم شده و نخستین مدل سئات است که با سئات کانکت عرضه می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=187895
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه