میهن صنعت:

نرخ‌های متفاوت افزایش قیمت برای پروژه‌های “مسکن مهر”/ 300 هزار مسکن مهر در مرحله سفت کاری و نازک کاري

میهن صنعت: مجری ویژه طرح مسکن مهر گفت: نرخ‌های متفاوتی از 15 هزار تا 30 هزار تومان در مراحل نازک کاری و سفت کاری از متقاضیان دریافت می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، احمد اصغری مهرآبادی با بیان اینکه به دلیل تحریم‌ها، تورم و افزایش قیمت مصالح ساختمانی بخش‌نامه جهت حمایت از سازندگان واحدهای مسکن مهر صادر شد، افزود: سازندگانی که خارج از اختیار آنها قیمت مصالح ساختمانی افزایش یافته دستورالعمل مبنی بر افزایش قیمت مسکن مهر صادر می شود.

وی در ادامه اظهار داشت: دو دستورالعمل در سال گذشته و شهریور ماه مبنی بر افزایش قیمت صادر شده بود و این سومین دستورالعمل است که موجب افزایش قیمت مسکن مهر شده است.

مهرآبادی با اشاره به اینکه حداکثر افزایش قیمت مسکن مهر 45 تا 50 هزار تومان است، افزود: این مبلغ از متقاضیان در مراحل پروژه مسکن مهر کم یا زیاد می‌شود.

وی در ادامه اظهار داشت: پروژه‌های که در مرحله نازک کاری قرار دارند هفت تا 15 هزار تومان درهر متر مربع و در مرحله سفت کاری 25 تا 30 هزار تومان در هر متر مربع شامل افزایش قیمت می‌شوند.

مجری ویژه طرح مسکن مهردر ادامه افزود: نهایت از متقاضیان 45 تا 50 هزار تومان دریافت می‌شود.

مهرآبادی در ادامه تصریح کرد: افزایش قیمت مسکن مهر به پروژه‌های 3 جانبه و زمینهای که دولتی نیستند اختصاص می‌یابد که میزان آنها به 300 هزار واحد می‌رسد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در ادامه توضیح داد: 300 هزار واحد مسکن مهر به طور عمده در مرحله سفت کاری و نازک کای قرار داد.

وی در ادامه یادآور شد: دستورالعمل افزایش قیمت مسکن مهر شامل پروژه‌های می‌شود که قرارداد آنها از 330 هزار تومان بالاتر نباشد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=40497
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه