«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

نسل بعدی گلف GTR با قدرت 242 اسب بخار!

نسل جدید فولکس واگن گلف GTI تاکنون معرفی نشده و اطلاعات زیادی در دسترس نیست اما یک تصویر در اینستاگرام پست شده که در آن رنج مدل های گلف نظیر GTI، GTI TCR، گلف R و GTEبه همراه GTD به همراه قدرت خروجی آن نمایش داده شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، نسل جدید فولکس واگن گلف GTI تاکنون معرفی نشده و اطلاعات زیادی در دسترس نیست اما یک تصویر در اینستاگرام پست شده که در آن رنج مدل های گلف نظیر GTI، GTI TCR، گلف R و GTEبه همراه GTD به همراه قدرت خروجی آن نمایش داده شده است.

هنوز منبع اصلی این تصویر مشخص نیست اما لوگو تی وی فولکس واگن در گوشه تصویر به چشم می خورد. براساس این تصویر منتشر شده، گلف GTI با قدرت خروجی 242 اسب بخار به فروش خواهد رسید که به نظر می رسد نسخه به روزرسانی شده ی دو لیتری توربوشارژر باشد.

به نظر می رسد که نسخه گلف GTE از پیشرانه 242 اسب بخاری بهره برده باشد که نسل هشتم آن در سال گذشته رونمایی شد.

پیش از این تصور می شد که نسخه گلف GTI TCR با قدرت خروجی 286 اسب بخار در اختیار مشتریان قرار می گیرد اما براساس این تصویر، باید انتظار 296 اسب بخار قدرت را از این مدل داشت.

پیش بینی می شود که نسل جدید گلف R با قدرت بیشتری معرفی شود. طبق تصویر، این مدل از پیشرانه ی 329 اسب بخاری استفاده می کند در حالی که در زیر کاپوت نسل قبلی آن پیشرانه ی 292 اسب بخاری قرار می گرفت.

شایعات اخیر حاکی از آن بود که نسخه جدید گلف R  قادر به تولید بیش از 300 اسب بخار قدرت است.

اطلاعاتی بیشتری در اختیار نیست اما فولکس واگن اعلام کرده که قصد دارد از مدل گلف GTI در نمایشگاه ژنو امسال رونمایی کند و نسخه گلف R قرار است در نمایشگاه گودوود در معرض دید عموم قرار بگیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=190417
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه