میهن صنعت گزارش می دهد:

نسل جدید بی ام و X5 شکار عکاسان شد

عکاسان نسل جدید بی ام و X5 را پیش از رونمایی رسمی در نمایشگاه خودرو پاریس، هنگام آزمایش فنی شکار کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، تصاویر این شاسی بلند ژرمن ها نشان می دهد که شرکت بی ام و از کاور منحصر به فردی برای پوشاندن این خودرو استفاده کرده است.

بی ام وی ایکس 5 جدید

bmw x5 جدید

همان طور که در تصاویر مشخص است، در بخش طراحی ظاهری شاهد دو اگزوز بزرگ در عقب، جلو پنجره ای بزرگتر و نیز چراغ های LED جدید هستیم.

طی دهه های اخیر، استقبال بی نظیری از خودروهای شاسی بلند این برند آلمانی شده و شرکت بی ام و  امیدوار است با معرفی نسل جدید بی ام و X5  موفقیت دیگری را به کارنامه ی شرکت خود اضافه کند.

پیش از این، شرکت محبوب بی ام و از نسخه 2018 خودروی X2  برای رقابتی نفس گیر با سایر همتاهای خود رونمایی خواهد کرد.

 در نسخه ی 2018 بی ام و X5 شاهد تغییرات قابل توجهی هستیم که از مهمترین آن ها می توان به بهره بردن از یک پلت فرم جدید با عنوان CLAR  اشاره کرد.

به لطف این پلت فرم معرفی شده، وزن این خودرو در مقایسه با مدل های پیشین  تا اندازه ی قابل توجهی کاهش پیدا کرده و در نتیجه مصرف سوخت آن نیز بسیار کم تر خواهد شد.

bmw x5 جدید

علاوه بر آن، پیشرانه های دیزلی و بنزینی 4 و یا 6 سیلندری برای این خودوری شاسی بلند فوق العاده عرضه می شود و برای علاقه مندان به خودروهای الکتریکی، نسخه پلاگین هیبریدی نیز موجود است.

از امکانات دیگری که این مدل را از نسخه های قبلی آن متمایز می کند مربوط به فناوری ها به کار رفنه در این شاسی بلند پر طرفدار است.

این تازوارد آلمانی مجهز به سیستم های iDrive، اپل کارپلی و نیز سیستم خودران بوده و پیش بینی می شود، در نمایشگاه خودرو پاریس نظر بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=139658
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه