میهن صنعت گزارش می دهد:

نسل جدید ب ام و X4 رونمایی شد+عکس

شرکت مطرح ب ام و از نسل دوم ب ام و X4 در آستانه ی نمایشگاه خودرو ژنو رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، این محصول محبوب آلمانی از رقیبان جدی مرسدس کوپه GLC بوده که به دنبال اثبات برتری خود در نمایشگاه بزرگ ژنو است.

همان طور که در تصاویر مشخص است، ظاهر خودرو، سپر و چراغ های LED جلو تداعی کننده ی ب ام و X3 است.

در نمای خارجی خودرو شاهد تغییرات جدیدی هستیم که از جمله می توان به چراغ های LED باریک تر، درب های جدید و به طور کلی ظاهری ملایم و آرام تر اشاره کرد.

به علاوه، طول این محصول تازه نفس در مقایسه با نسخه ی پیشین، 81میلی متر افزایش داشته و ارتفاع آن کاهش پیدا کرده است.

کابین نسل جدید ب ام و X4 نیز با امکانات بی نظیر خود توجه بسیاری را به خود جلب کرده که در صدر آن ها سیستم iDrive جدید و صفحه نمایشگر 6.5 اینچی قرار دارد.

کابین این محصول ژرمن ها در کنار زیبایی و امکانات فوق العاده، راحتی را برای سرنشینان به ارمغان می آورد و باید بگوییم فضای کلی کابین از نظر جای پا و یا ارگونومی نمره مناسبی را کسب می کند.

لازم به ذکر است، پیشرانه های معرفی شده برای این خودروی ب ام و همانند نسخه ی X3 است و تمامی مدل ها از یک جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک بهره خواهند برد.

 شتاب صفر تا صد کیلومتر نسخه ی 6 سیلندری 30d که در میان دیگر پیشرانه های معرفی شده لقب سریع ترین را یدک می کشد، زیر 5.8 ثانیه است.

شرکت ب ام و مدعی است.عملکرد نسل دوم  این محصول در مقایسه با نسخه ی گذشته بهبود یافته و تجربه یک رانندگی بی نظیر را به ارمغان می آورد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=146885
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه