«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

نسل جدید نیسان جوک آماده ورود به بازار می شود

خودروهای کراس اوور و شاسی بلند در بازارهای جهانی و البته ایران، یکی از پر طرفدار ترین کلاس های خودرویی هستند چنانکه می بینیم خودروسازان بزرگ جهان همواره در طراحی این خودروها سنگ تمام گذاشته و اهمیت ویژه ای برای نوع عرضه این محصولات به بازار قائل هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  خودروهای کراس اوور و شاسی بلند در بازارهای جهانی و البته ایران، یکی از پر طرفدار ترین کلاس های خودرویی هستند چنانکه می بینیم خودروسازان بزرگ جهان همواره در طراحی این خودروها سنگ تمام گذاشته و اهمیت ویژه ای برای نوع عرضه این محصولات به بازار قائل هستند.

در این میان خودروسازهای ژاپنی نظیر نیسان یکی از مدعیان پر قدرت حاضر در این بازار هستند که در بازار خودرو ایران نیز حضور پر رنگی داشته اند .

نیسان جوک یکی از کراس اوور های جمع و جور این خودروساز ژاپنی است که به عنوان مدل سال 2010 و 2011 وارد ایران و سایر کشورهای جهان از جمله آمریکا شد که در ماه های آینده شاهد عرضه نسل دوم آن به بازار جهانی خواهیم بود.

نسل جدید این کراس اوور با ظاهر منحصر به فرد خود از پلت فرم V اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی بهره خواهد برد که در نسخه های رنو کلیو و نیسان میکرا استفاده شده است.

احتمال عرضه پیشرانه 3 سیلندر 0.9 لیتری و 1.2 لیتری 4 سیلندر توربو با قدرت 90 و 110 اسب بخار درزیر کاپوت این محصول نیسان وجود دارد.

انتظار می رود، پیشرانه دیزلی 1.5 لیتری با قدرت 110 اسب بخار برای این کراس اوور محبوب در نظر گرفته شود.

اطلاعاتی زیادی در خصوص طراحی نمای خارجی و یا داخلی آن منتشر نشده است و علاقه مندان باید برای اطلاعات بیشتر تا رونمایی رسمی آن منتظر بمانند.

به دلیل قوانین منع واردات خودرو، بعید به نظر می رسد نسل جدید نیسان جوک در آینده نزدیک به ایران وارد شود. در حال حاضر نماینده رسمی محصولات نیسان در ایران، شرکت جهان نوین آریا است که خدمات پس از فروش به محصولات برند نیسان در ایران را ارائه می کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=159770
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه