میهن صنعت:

نشست ماهیانه نمایندگان شعبه خوی

نشست آذرماه نمایندگان استان آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت» از روابط عمومی بیمه دی؛ جلسه آذر ماه نمایندگان شعبه خوی با حضور نمایندگان شمال استان آذربایجان غربی برگزار شد. در این جلسه رئیس شعبه خوی با بیان دستور و تأکیدات مدیر عامل شرکت بیمه دی مبنی بر سلامت، حرفه ای گری و انسجام سازمانی گفت : ما باید بدون در نظر گرفتن سلیقه شخصی و همگام با برنامه ریزی انجام شده در جهت تعالی سازمانی بکوشیم.
وی ضمن بر شمردن ویژگی ها و با اشاره به ارتقاء سطح توانگری شرکت بیمه دی افزود : ارتقاء سطح توانگری شرکت بیمه دی امتیاز خوبی برای فعالیت گسترده در بازار است و همه ما موظف هستیم به نوعی در مواجه با بیمه گذاران، این مورد مهم را به آنها اطلاع رسانی نمائیم .
رئیس شعبه خوی داشتن وجدان کاری ، روابط عمومی خوب و قوی ، برخورد شایسته با بیمه گذاران ، خوش اخلاقی و خوش برخوردی را از ویژگی های خوب نمایندگان موفق ارزیابی کرد.
ارائه توضیحاتی در زمینه مبارزه با پولشوئی، نصب دستگاه POS بانک دی ، بیمه درمان تکمیلی نمایندگان، بخشنامه جدید بیمه های عمر ، بازاریابی در رشته بیمه های عمر ، آتش سوزی و مسئولیت از مطالب دیگر عنوان شده در نشست این ماه بود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=100727
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه