میهن صنعت :

نصب Apple Car Play روی سوناتای هیبریدی

میهن صنعت : با آغاز سال 2016 کلیه خودروهای سوناتای هیبریدی بدون دریافت هیچ هزینه ای به سامانه Apple Car Play مجهز میشوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، با آغاز سال 2016 کلیه خودروهای سوناتای هیبریدی بدون دریافت هیچ هزینه ای به سامانه Apple Car Play مجهز میشوند.

به گزارش خبرخودرو، اگر چه پیش از این اعلام شده بود خودروهای مدل 2015 به چنین سامانه ای مجهز می شوند ولی این بار شرکت اعلام کرد که با یک سال تاخیر مدل های 2015 از چنین فناوری بهره خواهند برد.

قرار است نرم افزار سامانه از طریق یک کارت SD بر روی خودرو نصب شود. البته بایستی گفت که پیش از این نرم افزار Android Auto برای دارندگان گوشی های گوگلی نصب شده بود.

هر دو سامانه فوق امکان استفاده از برخی اپلیکیشن های کاربردی تلفن های همراه هوشمند نظیر پخش کننده های موسیقی و برنامه های ناوبری در داخل  خودرو فراهم می کنند.

گفتنی است اولین بار این سامانه بر روی محصولات هوندا و شورلت نصب شده بود. این روزها خودروسازان کره نیز  که کمی از استفاده از فناوری های جدید برروی خودروهایشان عقب مانده اند به دنبال جبران و استفاده از فناوری های نوین هستند.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع داخلی کشور و همچنین تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران از طریق تلگرام به کانال اختصاصی میهن صنعت (https://telegram.me/mihansanat ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=79444
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه