میهن صنعت :

نظر فروشندگان درباره میزان کاهش قیمت خودرو

میهن صنعت : رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو کشور نظر اعضای این اتحادیه در مورد میزان کاهش قیمت خودرو را اعلام کرد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، حسن زمانی افشار اظهار کرد: از نظر ما کاهش میانگین 15 تا 30 درصدی قیمت خودرو تاثیر مثبتی بر بازار این محصولات خواهد داشت.

 

وی با بیان این‌که با کاهش و نهایی شدن قیمت‌ها، بازار خودرو از رکود خارج شده و مصرف‌کنندگان خرید را آغاز خواهند کرد، خاطرنشان کرد: طبق برآوردهای ما تعداد زیادی خودروی آماده فروش در بازار و نزد خودروسازان موجود بوده و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

 

رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو کشور در پاسخ به این‌که بعضی معتقدند با اعلام قیمت‌های نهایی و آغاز خرید خودرو از سوی مردم، به دلیل افزایش تقاضا قیمت‌ها در بازار آزاد افزایش خواهد یافت، اظهار کرد: از نظر ما به هیچ وجه این اتفاق نیفتاده و قیمت‌ خودروها در بازار افزایش نمی‌یابد.

 

وی ادامه داد: در گذشته به دلیل این‌که قیمت‌ها در بازار آزاد به طور تدریجی افزایش می‌یافت، برخی مصرف‌کنندگان خودرویی را خریداری می‌کردند تا چند هفته بعد با قیمت بالاتری بفروشند اما در شرایط فعلی که مردم می‌دانند قیمت‌ها ثابت است، دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نخواهیم بود.

 

زمانی افشار تصریح کرد و به ایسنا گفت: به همین دلیل است که در حال حاضر قیمت شش یا هفت مدل از خودروهای داخلی به کمتر از قیمت‌های کارخانه رسیده است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=16598
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه