رئیس اداره آموزش بانک قوامین

نقش کارکنان ستاد مدیریت استان یک نقش راهبردی است

با توجه به افق ده ساله و پیش بینی کسب جایگاه بانک قوامین در میان بانک های برتر کشور، همه ما با درک درست از شرایط کنونی بایستی به این باور برسیم که برای ایجاد این اصل مهم، مسئولیت سنگینی بر عهده داریم و در این میان نقش کارکنان ستاد مدیریت استان ها یک نقش راهبردی است که یکی از این نقش ها انتقال اطلاعات به روز و مفید به کارکنان صف است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، با توجه به افق ده ساله و پیش بینی کسب جایگاه بانک قوامین در میان بانک های برتر کشور، همه ما با درک درست از شرایط کنونی بایستی به این باور برسیم که برای ایجاد این اصل مهم، مسئولیت سنگینی بر عهده داریم و در این میان نقش کارکنان ستاد مدیریت استان ها یک نقش راهبردی است که یکی از این نقش ها انتقال اطلاعات به روز و مفید به کارکنان صف است.
جواد دل پسند رئیس اداره آموزش در بازدید از استان گلستان و در جمع همکاران ستاد مدیریت ضمن بیان مطلب فوق افزود: یکی دیگر از اولویت های کاری کارکنان ستادی، مدیریت استان ها، مرور مستمر سند تحول و بومی کردن آن در سطح استان مربوط است.
بر پایه این گزارش، مهدی تراب بیگی مدیرکل شعب استان گلستان نیز در این جلسه تصریح کرد: در سال های اخیر با توجه به فضای رقابتی موجود در سیستم بانکی کشور نیاز به برخی از مباحث نوین آموزشی به وضوح احساس می شود که با برنامه ریزی های علمی و دقیق اداره آموزش و در راستای سند تحول بانک امید است این اقدامات به زودی اجرائی شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: ارتقاء سطح دانش و مهارت کارکنان ستادی قطعا رشد سطح دانش کارکنان در صف را موجب خواهد شد که در این راستا برنامه ریزی ویژه یی برای کارکنان ستاد مدیریت استان صورت گرفته است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=105667
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه