میهن صنعت :

نماينده ساوه: حركت سايپا در صنعتي‌سازي ساوه قابل تقدير است

میهن صنعت : بر اساس برنامه ريزي انجام شده، خودرو جديد S300 از گروه خودروسازي سايپا نيز در شركت بن رو (مستقر در ساوه) توليد خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، نماينده مردم ساوه در مجلس شوراي اسلامي ضمن تقدير از مديريت شركت بن رو سايپا گفت: با توجه به اينكه شهر ساوه يكي از شهرهاي صنعتي كشور است و اين شهر بزرگترين شهرك صنعتي ايران را داراست، وجود شركت خودروسازي بن رو در ساوه براي اين شهر بسيار مفيد وموثر بوده است.

دكتر شهلا ميرگلو بيات در گفت‌وگو با پول‌نیوز اظهار داشت: با سياست هايي كه توسط مديران گروه سايپا در اين شركت دنبال مي شود، بن رو به خوبي توسعه يافته و با مديريت و هدف گذاري موثري كه در اين شركت انجام شده، در حوزه توليد محصول و جذب نيرو بسيار خوب عمل شده است.

وی حضور اين شركت را براي شهر ساوه يك غنيمت دانست و گفت: اين شركت از نظر جذب نيروهاي فني و بومي عملكرد خوبي داشته و در بعد اشتغال زايي براي شهرستان ساوه موثر بوده است. علاوه بر اين در حوزه توليد محصول نيز با توليد و عرضه خودرو سايپا 151 توانسته بازار خوبي در كشور ايجاد كند.

بیات افزود: بر اساس برنامه ريزي انجام شده، خودرو جديد S300 از گروه خودروسازي سايپا نيز در اين شركت توليد خواهد شد و اگر به همين شكل پيش رود با توجه به توليد كيفي محصولات در اين شركت از منظر صادراتي نيز حرف هاي زيادي براي گفتن وجود دارد و اين خودروها قطعا در بازار كشورهاي اطراف و منطقه مي توانند حرف اول را بزنند. البته در اين مسير دولت هم بايد بيش از گذشته و با نگاه حمايتي خود از اين صنعت با ارائه تسهيلات و كمك هاي خاص كمك كند.

وی خاطر نشان كرد: با توجه به اينكه حضور اين شركت در شهر ساوه در رونق اقتصادي و اشتغال بسيار تاثيرگذار بوده لذا به عنوان نماينده مردم اين شهرستان در مجلس شوراي اسلامي هركاري بتوانم در جهت توسعه و حمايت از فعاليت هاي اين شركت انجام خواهم داد. البته هماهنگي بين دستگاه هاي مختلف با اين شركت و ارتقاي اين همكاري نيز همچون برگزاري جلسات با پليس راهور در جهت حل مشكل شماره گذاري وانت پرايد( سايپا151) در دستور كار بوده كه با اقدامات كيفي و زيست محيطي انجام شده توانستيم پليس راهور را مجاب به شماره گذاري اين خودرو کنیم.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=54224
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه