میهن صنعت :

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان كشور شروعی خوب داشت

میهن صنعت : سیزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان كشور در حال برگزاری می باشد.در روز نخست نمایشگاه معاونت محترم وزارت راه و شهرسازی نیز حضور داشتند که از كلیه سالنهای نمایشگاه بازدید بعمل آوردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سیزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان كشور در حال برگزاری می باشد.دوازدهم تیرماه 92افتتاح نمایشگاه بوده و لغایت پانزدهم تیرماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار اعزامی میهن صنعت به محل برگزاری نمایشگاه، افتتاحیه طی مراسم فاخری در سالن كنفرانس برگزار گردید.یک هزارو هفتصد و پنجاه شرکت خارجی بزرگترین نمایشگاه صنعت ساختمان در خاورمیانه حضور داشتند.


اسدالله عباسی – وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی – در روز نخست نمایشگاه در حضور خبرنگاران گفت : تعداد شرکت کنندگان داخلی این نمایشگاه را 1750 شرکت است که تنها توانسته ایم 850 شرکت را در این نمایشگاه جای دهیم.

به گفته پاک بین  طی تفاهم نامه با خسروی رئیس اتحادیه املاک کشور 4 غرفه مشاوره رایگان برای رفاه مراجعین در این نمایشگاه برپا شده است.

خانم علیجانی مدیریت اجرایی مجموعه شهروبنا که یکی از غرفه های حاضر در نمایشگاه بود در گفتگو با خبرنگار میهن صنعت در رابطه با كیفیت برگزاری نمایشگاه و همچنین استقبال حضور مدعوین در ساعات اولیه نمایشگاه گفت : براساس وجئد مشكلات بسیار، همچنان پویا و فعال در این صنعت مشغولند.استقبال در روز اول بسیار خوب و دور از انتظار بود.

ستاد هماهنگی و برگزار كننده نمایشگاه صنعت ساختمان به خوبی و با مدیریت عالی توانسته اند با توجه به مشكلات موجود فراوان، نمایشگاه را اینچنین پرشور برپا نموده و برای برپایی غرفه های شركت كنندگان تمامی ابزار لازمه را در وقت معین آماده نموده اند.

همچنین یكی از نكات بسیار جالب بازدید مدعوین متخصص در ساعات اولیه تاپایان روز اول بود كه غرفه ما بدلیل كمی نفرات دچار شوك شده بود.

وی افزود : همچنین از جناب آقای حسینی مدیریت محترم چینی بهداشتی كسری متشكریم كه بجهت یاری و حمایت بی دریغشان از آگهی نامه صنعت ساختمان شهروبنا حمایت همه جانبه داشته و دارند.

خانم علیجانی در پایان گفتگو خود به خبرنگار میهن صنعت گفت: از شما و دیگر همکاران شما در حوزه اطلاع رسانی خواستاریم تا توجه بیشتری به این صنعت مهم کشور نمایند.صنعتی که روز به روز شاهد رشد و شکوفایی آن هستیم که این امر مستلزم حمایت همه جانبه مسئولین و نیز پوشش خبری مناسب از آن است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=21317
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه