رئیس انجمن گلخانه سازان ایران در گفتگو با «میهن صنعت»:

نمایشگاه کشاورزی شیراز فرصت خوبی برای توسعه کسب و کار کشاورزان است

حضور در هفدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز فرصت خوبی برای تولیدکنندگان بخش کشاورزی خواهد بود تا ظرفیت های بالای تولید خودرا نشان دهند و از این فرصت برای توسعه کسب و کار خود استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، رئیس انجمن گلخانه سازان ایران با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه کشاورزی گفت : هر صنعتی برای پیشرفت نیازمند اطلاع رسانی دقیق است. اطلاع رسانی درست و دقیق باعث دیده شدن آن صنعت خواهد شد و این مهم از چند منظر حائز اهمیت است.

عبدالرحمان حسینی فرد در گفتگو با خبرنگار «میهن صنعت» ادامه داد : نمایشگاه کشاورزی فرصت بسیار مناسبی برای بخش کشاورزی کشور است تا از این طریق اطلاع رسانی درستی از صنعت کشاورزی کشور انجام شود. اولین نکته قابل اشاره در این موضوع این است که اطلاع رسانی درست باعث عیان شدن ایرادات کار خواهد شد.

وی ادامه داد : بازنگری فعالان صنعت کشاورزی در تولیدات خود از فواید عیان شدن مشکلات است. آشنایی با تکنولوژی های روز صنعت کشاورزی باعث خواهد شد تا این ایرادات برطرف شود.

حسینی فرد گفت : حضور تشکل های مختلف کشاورزی در اینگونه نمایشگاه ها می تواند باعث ورود در جوامع جدید شود. به عنوان مثال گلخانه در نمایشگاه های سال 1380 و حتی قبل تر از آن حضور داشته اما در آن زمان جایی در وزارت جهاد کشاورزی نداشتیم. فعالیت های گسترده و حضور پر رنگ در نمایشگاه ها باعث شد بخش گلخانه کشور بیشتر دیده شود و در حال حاضر این بخش از اولویت های وزارت جهاد کشاورزی است.

وی با اشاره به حضور انجمن گلخانه سازان ایران در هفدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی شیراز گفت : ما همه ساله در این نمایشگاه حضور داشته ایم و امثال نیز حضور خواهیم داشت. امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا شرایط خاصی بر برگزاری نمایشگاه حاکم است اما با این حال شرکت های بخش کشاورزی به تمام توان به فعالیت خود ادامه داده و دوست دارن محصولات جدید خودرا در این نمایشگاه به معرض نمایش بگزارند.

حسینی فرد در پایان افزود : حضور در هفدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز فرصت خوبی برای تولیدکنندگان بخش کشاورزی خواهد بود تا ظرفیت های بالای تولید خودرا نشان دهند و از این فرصت برای توسعه کسب و کار خود استفاده کنند.

 

به گزارش خبرنگار «میهن صنعت»، هفدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز در تاریخ 28 اردیبهشت ماه سال 1400 فعالیت خودرا آغازو تا تاریخ 31 اردیبهشت و به مدت 4 روز به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=209597
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه