میهن صنعت :

نمونه آزمون شاسی بلند بنتلی با بدنه آئودی Q7 فاش شد

میهن صنعت : به تازگی تصاویری از یک شاسی بلند منتشر شده اند که در نگاه اول نسخه ای اصلاح شده از آئودی Q7 را نشان می دهند اما یک سایت خودرویی با بررسی پلاک این خودرو دریافته که این پلاک به عنوان یک بنتلی در انگلستان به ثبت رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، به تازگی تصاویری از یک شاسی بلند منتشر شده اند که در نگاه اول نسخه ای اصلاح شده از آئودی Q7 را نشان می دهند اما یک سایت خودرویی با بررسی پلاک این خودرو دریافته که این پلاک به عنوان یک بنتلی در انگلستان به ثبت رسیده است.

 
این آئودی Q7 یک نمونه آزمون بسیار هوشمندانه برای شاسی بلند جدید بنتلی است که در سال 2016 به فروش خواهد رسید.

 

این نمونه آزمون دارای گلگیرها، دریچه های هوا، ترمزها و چرخ های بزرگ تر است. مجموعه چراغ های جلوی این خودرو نیز در مقایسه با آئودی Q7 کنونی لامپ هایی متفاوت دارد. در این گزارش آمده که این نمونه آزمون دارای موتور 6.0 لیتری تواین توربوشارژ W12 بنتلی است که در کانتیننتال GT قدرت 607 اسب بخار و گشتاور 820 نیوتون متر تولید می کند. بنتلی ادعا می کند این موتور این خودرو را تبدیل به قدرتمندترین شاسی بلند دنیا خواهد کرد. هم چنین بنتلی تصمیم دارد نسخه ای هیبریدی شارژی و یک نسخه دیزلی را نیز به خط تولید این شاسی بلند اضافه کند.

 

بنتلی در نمایشگاه خودروی ژنو سال 2012 از شاسی بلند کانسپت EXP 9F رونمایی کرد که گفته می شد اولین شاسی بلند این خودروساز بر اساس آن ساخته خواهد شد. اما تصاویر رسمی که بنتلی منتشر کرده است نشان می دهند که این شاسی بلند بسیار متفاوت از کانسپت EXP 9F خواهد بود.

 

بنتلی قبلا اعلام کرده بود که مرحله آزمون تابستانی این خودرو به پایان رسیده و این خودروساز به زودی برنامه تست زمستانی آن را آغاز خواهد کرد. شاسی بلند بنتلی در مرکز تولید بنتلی در Crewe انگلستان تولید خواهد شد.
به گزارش خبرخودرو، در حال حاضر رنج روور لوکس ترین و پرمیوم ترین شاسی بلندهای بازار را تولید می کند که با عرضه شاسی بلند بنتلی این وضعیت تغییر خواهد کرد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=49534
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه