برای دوری از جانبداری و تعصب

نه تورین و نه اوبورن هیل

میهن صنعت : حالا دیگر نه کارکنان فیات و نه کارکنان کرایسلر هر روز چهره سرشناس اتحاد بین فیات و کرایسلر را نخواهند دید چون قرار است مقر فرماندهی این دو گروه خودروسازی در شهر لندن باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مدیر عامل اتحاد فیات کرایسلر اعلام کرد که مقر اتحاد فیات کرایسلر به لندن انتقال خواهد یافت و گفت با این که عملیات اصلی هیئت مدیره و مدیران اجرایی در دفتر لندن تصمیم گیری می شود اما معنی آن این نیست که ما مسئولیت های خود در ایالات متحده را نادیده بگیریم.

گوآلبرتو رانیری سخنگوی کرایسلر گفته است که نقل مکان به لندن تا آخر سال 2014 انجام خواهد شد و نشست اعضای هیئت مدیره در لندن برگزار می شود و معنی این جمله این نیست که مارچیونه از مسئولیت هایش در دفتر کرایسلر در اوبورن هیل [مقر اصلی کرایسلر] دست کشیده باشد.

این اقدام به این دلیل انجام شده که نشان دهد قرار نیست وزن اصلی تصمیم سازی ها و هدایت ها به سمت یکی از دو کمپانی فیات یا کرایسلر بچربد، به بیان دیگر این کار مارچیونه نشان می دهد که می خواهد از هر گونه تعصب یا جانبداری پرهیز کند. چون اگر مقر در تورین ایتالیا انتخاب می شد به نظر می آمد که به فیات بهای بیشتری داده شده و اگر اوبورن هیل آمریکا انتخاب می شد انگشت ها به سمت کرایسلر نشانه می رفت.

وقتی ارزش سهام اتحاد فیات کرایسلر 12 درصد افت کرد مارچیونه و رئیس هیئت مدیره به ترتیب 130 و 133 هزار سهم فیات را خریدند تا نشان دهند به آینده آن بسیار مطمئن هستند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=47923
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه