«میهن صنعت» گزارش می دهد:

نوبت بانکی را به طور هوشمند بگیرید

امروزه ایده های بسیاری در جهت هوشمند سازی فرآیند های اداری و اتوماتیک سازی بسیاری از سیستم ها به میان آمده است که اجرای آن ها به کمتر شدن هدر رفت زمان در زندگی روزمره انسان های می انجامد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، امروزه ایده های بسیاری در جهت هوشمند سازی فرآیند های اداری و اتوماتیک سازی بسیاری از سیستم ها به میان آمده است که اجرای آن ها به کمتر شدن هدر رفت زمان در زندگی روزمره انسان های می انجامد.

اخیرا بحث ایده ای به میان آمده است که در صرفه جویی در زمان کمک بسیاری به ما خواهد کرد.

فردی به نام احسان مرادی برنامه ای طراحی کرده است که باعث سهولت کار مراجعه کنندگان به بانک ها خواهد شد.

بانک ها چند سالی است که با ارائه فیش به مشتریان خود، کارها را سرعت بخشیده اند ولی با این حال هنگامی که شماره کسی خوانده شود و او در بانک حضور نداشته باشد دقایقی از وقت کل مجموعه را هدر خواهد داد.

اما سیستم طراحی شده توسط این جوان ایرانی به این صورت است که هر فرد با مراجعه به بانک به وسیله تلفن همراهش نوبت می گیرد.این نوبت گیری علاوه بر استفاده کمتر از کاغذ مزایای دیگری نیز دارد.در این سیستم می توانید با گفتن نام و نام خانوادگی خودتان به اپلیکیشن و اینکه قصد انجام چه عملیاتی را دارید نوبت بگیرید.این اطلاعات هنگامی که به باجه مراجعه می کنید به داد شما خواهد رسید و دیگر نیازی به معرفی و ثبت مشخصات هویتی نزد مسئول باجه نخواهد بود.

کسب در آمد این سیستم نیز از طریق ایده آن بوده و 50 درصد هزینه های سیستم قدیمی به عنوان در آمد به این شرکت پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=167357
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه