میهن صنعت :

نکونام:‌ برای مرد سال آسیا شدن کار سختی دارم/کاپیتانی حس عجیبی دارد

میهن صنعت : نامزد کسب عنوان مرد سال فوتبال آسیا از ایران از حضورش در کوالالامپور و رقابت بر سر این مقام اظهار خوشحالی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در شرایطی که جواد نکونام، کاپیتان تیم ملی ایران و عضو استقلال تهران، هم اکنون برای حضور در مراسم انتخابات بهترین بازیکن سال قاره در کوالالامپور به سر می‌برد و با هان دائه سونگ کره‌ای و ژنگ شی چینی رقابت دارد، در کنفرانس خبری امروز از این بابت اظهار شادمانی کرد.

او کسب این عنوان را هدیه‌ای به هم تیمی‌ها، کادر فنی تیم استقلال و ملی ایران ، همین‌طور همه مربیان و هواداران دانست.

نکونام اظهار داشت: من به تیمم تعصب و ایمان دارم و یکی از اعضا آن هستم. مهم نیست که فردا برنده شوم یا نه. چون نامزد‌های دیگر هم سزاوار هستند. به همین خاطر رقابت فشرده‌ای در پیش داریم.

ستاره اول تیم ملی افزود: سال 2013 بسیار دشوار بود اما درعین حال خاطرات خوشی هم داشت.پس از یک مرحله سخت ما به جام جهانی رفتیم و همراه با استقلال به جمع 4 تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا وارد شدیم. ضمن آنکه با استقلال قهرمان لیگ برتر ایران شدم.

وی افزود: لیگ قهرمانان سال 2013 هیجان‌انگیز بود اما متاسفانه امکان راهیابی به بازی نهایی را پیدا نکردیم. اما ما تیمی جوان هستیم که پتانسیل قوی داریم. می‌توانیم سال بعد از این مسیر عبور کرده وبه بازی نهایی برسیم.

نکونام همچنین گفت:در شرایط کنونی روی حضوری خوب در تیم باشگاهی و تیم ملی تمرکز کرده‌ام. بر بازو داشتن بازوبند کاپیتانی تیم ملی حس خاصی به آدم می‌دهد و شما را مسئولیت پذیرتر می کند. ما به جام جهانی رسیده‌ایم و در بزرگترین جام فوتبال جهان که آرزوی هر بازیکنی هست، حاضر می‌شویم. 

وی تصریح کرد: فردا هم ممکن است برنده عنوان مرد سال شوم یا نه . اما نتیجه‌اش هر چه باشد، به کارم ادامه خواهم داد./فارس

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=32175
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه