پیمان کارگر مدیرعامل رنو پارس:

نیسان به زودی به بازار ایران باز خواهد گشت

مدیرعامل رنو پارس در مراسم رونمایی از خط تولید ساندرو استپ وی از فزایش تولید روزانه پارس خودرو طی سه ماه آینده و ورود نیسان با سه محصول جدید خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مدیرعامل رنو پارس در ابتدای مراسم رونمایی از تولید انبوه خودروی ساندرو استپ وی از مهندسان و تمام افرادی که بر روی خودروی جدید پارس خودرو کار کرده اند تا به این کیفیت برسد تشکر کرد و گفت : «شرکت رنو تصمیم گرفته است هر سال یک خودرو در ایران تولید کند. شرط تنوع خودرو در بازار این پابرجا ماندن کیفیت خواهد بود.کار بر روی کیفیت امروز تمام نشده است بلکه شروع شده و نباید از جاده کیفیت منحزف شویم.»

وی با بیان اینکه خودروهای کوچک شهری در کل جهان تقاضا و مشتری بیشتری دارد و در ایران نیز این روند وجود دارد؛ ادامه داد:

« خودروی ساندرو استپ وی در شش رنگ مشکی، سفید قرمز ابی خاکستری و نقره ای عرضه می شود زیرا تنوع رنگ برای مشتری اهمیت دارد و این تنوع رنگ برای انتخاب راحت تر مشتری می باشد. موتور خودرو مدل K4M است که کیفیت بالایی دارد. و گیربکس جدیدی بر روی آن سوار شده است که باعث کاهش مصرف و افزایش پرفرمنس خودرو می گردد و همچنین پلت فرم ایکس 90 بر روی این خودرو ارائه شده است.»

کارگر همچنین زمان رونمایی از خط تولید ساندرو استپ وی گفت:

«ظرفیت تولید روزانه پارس خودرو در حال حاضر 350 دستگاه در روز می باشد و آمادگی افزایش ظرفیت تولید به 500 دستگاه در روز و تا سه ماه آینده و با ورود نیسان سه به تولید روزانه 700 خودرو در روز خواهیم رسید.

وی در خصوص ورود نیسان به ایران گفت: به زودی نیسان برمی گردد. همان گونه که پیش تر از این در ایران بود، دوباره خواهد آمد.

سه مدل نیسان نیز به زودی تولید می شود و با ورود سه مدل خودروی نیسان و رنو خط تولید پارس خودرو به زودی سه شیفت خواهد شد. دو خودروی دیگر تا دو سال آینده در پارس خودرو تولید خواهد شد.»

کارگر افزود: « ما به این نتیجه رسیده ایم که چند خودرو وجود دارد که بازار ایران و خاورمیانه تشنه آن است، اما شرکای ما بنا بر سیاست تولید خود تمایل چندانی به تولید این مدل ها ندارند به همین دلیل خودمان می خواهیم آن را تولید کنیم.»

وی در خصوص سوال یکی از خبرنگاران که شریک سوم پارس خودرو کیست اعلام کرد:

«شریک سوم پارس خودرو همچنان مشخص نشده است‌ اما به زودی تصمیمات لازم در خصوص شریک سوم گرفته خواهد شد.»

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=88626
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه