میهن صنعت :

هاچ‌بک 300 اسب‌بخاری سئات

میهن صنعت : سیات نسخه قدرتمندتر لئون را با نام تجاری لئون Cupra R معرفی کرد، خودرو چهار چرخ محرک با 300 اسب‌بخار که توانایی سئات را به تصویر می‌کشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مدل لئون Cupra R به یک موتور 300 اسب بخاری متعلق به خودروی جدید فولکس‌واگن گلف GTI مجهز شده است که با استفاده از یک گیربکس دو کلاچه DSG و مجهز به سیستم چهارچرخ محرک، توانسته است سرعت این خودرو را در 5.0 ثانیه به صد کیلومتر در ساعت برساند و تا نهایت سرعتی معادل 250 کیلومتر بر ساعت پیش برود.

استفاده از امکانات و تجهیزاتی همچون اگزوز چهار گانه، سیستم تعلیق اسپرت، صندلی‌های جدید اسپرت و یک کیت بدنه ظریف در این خودرو لذت رانندگی با آن را دو چندان کرده است و تجربه لذت بخشی را برای صاحبان خود بوجود می‌آورد. سئات مدل‌های سه درب و پنج درب این خودرو را تایید کرده است.

به گزارش پرشین خودرو سئات مدل دیگر این خودرو را نیز با نام Cupra معرفی کرده است که در مقایسه با مدل قبلی با حذف دیفرانسیل عقب و میل گاردان باعث کاهش وزن شده است که موجب شده تمامی نیروی پیشرانه در چرخ‌های جلو مصرف شود. پیشرانه این خودرو نیز از یک موتور 2.0 لیتری 265 اسب‌بخاری توربو تشکیل شده است.

سئات با معرفی این خودرو و خودروی ST رویای تصرف بازار اروپا را در سر دارد، با این حال رقیبان سرسختی پیش روی این خودرو هستند که کار را برای سئات مشکل کرده‌اند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=22561
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه