میهن صنعت:

هفته چهارم لیگ برتر والیبال/ جدال ورامین و کاشان در فینال زودرس

میهن صنعت: نبرد ستارگان متین و باریج اسانس در هفته چهارم لیگ برتر والیبال نوید تماشای فینال زودرس را به علاقه‌مندان این رشته ورزش می‌دهد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در هفته چهارم لیگ برتر والیبال همه نگاه‌ها به بازی متین ورامین و باریج اسانس کاشان معطوف است.

مسابقه حساس و دیدنی که به قولی فینال زودرس لیگ برتر والیبال لقب گرفته است.

 

هر دو تیم متین و باریج اسانس از وجود هواداران بسیار پرشوری بهره می‌برند. بازی در شهرهای ورامین و کاشان برای سایر تیم‌ها بسیار دشوار است چرا که تشویق‌های بی‌امان تماشاگران میزبان سالن را برای تیم حریف به جهنم تبدیل می‌کند. حالا باریج اسانس کاشان باید در شهر ورامین به فتح دژ مستحکم متین برود.

 

شاید حضور مصطفی کارخانه سرمربی ورامینی الاصل و سابق تیم متین در رأس کادر فنی باریج اسانس موضوعی است که حساسیت این مسابقه را دو چندان کرده است. ورامینی‌ها که سال گذشته یکصدا مصطفی امپراطور(کارخانه) را تشویق می‌کردند، حالا منتظر شکست امپراطور در شهر خود هستند.

 

به گزارش (ایسنا)، از سوی دیگر تقابل ستارگان هر دو تیم، نوید تماشایی‌ترین بازی لیگ را می‌دهد. نبرد رودر روی مهدی مهدوی در باریج اسانس و سعید معروف در متین به عنوان پاسور‌های تیم ملی والیبال در نوع خود دیدنی است. از سوی دیگر مصاف چشم در چشم علیرضا نادی و محمد موسوی دو تن از بهترین سرعتی‌های ایران و جهان نیز بر جذابیت‌های این مسابقه می‌افزاید. اما این تمام ماجرا نیست. بازی متین ورامین و باریج اسانس کاشان به نوعی نبرد قطر پاسورهای تیم ملی نیز به شمار می‌رود. جایی که شهرام محمودی از متین در مقابل امیر غفور در کاشان قرار می‌گیرد. اگر چه این مسابقه مانند همه بازی های لیگ تنها سه امتیاز دارد اما قطعا فینال زودرس لیگ برتر می‌تواند بار روحی و روانی تیم برنده را تا پایان فصل بالا ببرد. براستی پیش بینی چنین مسابقه‌ای بسیار دشوار است اما امید آن می‌رود که با وجود همه حساسیت‌ها علاقه‌مندان والیبال در شهر ورامین شاهد یک بازی زیبا و به دور از حاشیه باشند. باید منتظر ماند و دید کدام یک از مدعیان اصلی قهرمانی این دوئل را به سود خود تمام می‌کنند.

 

اما در دیگر دیدار مهم این هفته تیم‌های پیکان و شهرداری ارومیه در خانه والیبال تهران برابر یکدیگر صف آرایی می‌کنند. اگر چه هر دو تیم در سه هفته نخست لیگ برتر عملکردی پایین‌تر از سطح انتظار هواداران خود ارائه دادند اما نبرد سنتی نماینده والیبال ارومیه و پرافتخارترین تیم ایران و آسیا همچنان برای اهالی والیبال تماشایی است.

 

*برنامه هفته چهارم رقابت های لیگ برتر والیبال:

 

چهارشنبه 15آبان 1392

 

*پیکان تهران – شهرداری ارومیه

*میزان مشهد – بازرگانی جواهری گنبد

*کاله مازندران – شهرداری تبریز

*آلومینیوم المهدی بندرعباس – نوین کشاورز

*متین ورامین – باریج اسانس کاشان

* شهرداری زاهدان – سایپا البرز

 

 

*جدول رده بندی پیش از هفته سوم لیگ برتر والیبال:

 

1 – باریج اسانس کاشان 9 امتیاز

2 – بازرگانی جواهری گنبد 8امتیاز

3- متین ورامین 6امتیاز(یک بازی کمتر)

4 – شهرداری تبریز 6امتیاز

5 – پیکان تهران 5امتیاز

6 – سایپا البرز 4امتیاز

7 – شهرداری ارومیه 4امتیاز

8 – میزان مشهد 4امتیاز

9 – کاله مازندران 3امتیاز (یک بازی کمتر)

10 – نوین کشاورز 1امتیاز

11- آلومینیوم المهدی بندرعباس 1امتیاز

12 – شهرداری زاهدان 0امتیاز

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=29370
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه