میهن صنعت :

همایش بین المللی صنعت خودرو ، گامی در جهت شکستن تحریم های صنعت خودرو

میهن صنعت : حضور خودروسازان خارجی در ایران و تعامل با شرکتهای مطرح جهانی، حرکت مثبتی و در خور تحسین در حوزه خودروسازی کشور بوده و قطعا این اقدام رشد و توسعه توانمندی های صنعت خودرو ایران را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی برگزاری همایش بین المللی صنعت خودرو را گام موثری در انتقال تکنولوژی و تجریبات در این حوزه  دانست و گفت : حضور خودروسازان خارجی در ایران و تعامل با شرکتهای مطرح جهانی، حرکت مثبتی و در خور تحسین در حوزه خودروسازی کشور بوده و قطعا این اقدام رشد و توسعه توانمندی های صنعت خودرو ایران را به دنبال خواهد داشت.

علی اکبر ناصری در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو، ضمن اشاره به لزوم استفاده از تجارب و تکنولوژی های روز دنیا در صنعت خودرو کشور، افزود : به نظر می رسد در شرایط کنونی برای رشد و توسعه هر چه بیشتر در حوزه خودروسازی باید از دانش و تکنولوژی روز دنیا بهره جست.

وی تصریح کرد : قطعا برگزاری چنین همایش هایی در صنعت خودرو و تعامل با خودروسازان جهانی زمینه توسعه و جذب سرمایه گذاری و رشد  کمی و کیفی صنعت خودروسازی را فراهم خواهد کرد.

نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به وجود محدودیت ها و تحریم صنعت خودرو ایران گفت : همایش بین المللی صنعت خودرو به نوعی شکستن تحریم های صنعت خودرو بوده و برگزاری آن موجب کاهش اثرات تحریم ها و محدودیت ها بر صنعت خودرو خواهد شد.

ناصری افزود : در جریان حضور و تعامل با خودروسازان جهانی ، فضای همکاری با شرکتهای مطرح جهانی مساعد گردیده و زمینه توسعه و تنوع تولیدات مشترک و ملی را فراهم خواهد شد.

وی تاکید کرد : حضور خودروسازان جهانی و استفاده از تجربیات آنان می تواند صنعت خودرو ایران در کسب جایگاه مطرح جهانی کمک نموده و زمینه  ها و بسترهای لازم را فراهم نماید.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=31427
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه