میهن صنعت :

همه‌چیز درباره فیس‌لیفت سیتروئن C3

میهن صنعت : سیتروئن با فیس‌لیفت محصول محبوب خود، C3 مدل 2014 آن را برای معرفی در هشتاد و سومین نمایشگاه اتومبیل ژنو آماده کرد.

به گزارش میهن صنعت، ساخت مدل C3 به سال 2002 بازمی‌گردد و از آن زمان تاکنون موفقیت‌های بزرگی در صنعت اتومبیل کسب کرده است و این‌بار با ویژگی‌هایی تازه‌تر و بهینه‌سازی‌های انجام شده معرفی شده است تا همچنان محبوبیت خود را حفظ کند. تکنولوژی هوشمند مورد استفاده در این خودرو شامل شیشه بسیار بزرگ جلو، پیشرانه با راندمان بالا و کاهش انتشار گاز CO2 (87 گرم بر کیلومتر) می‌شود که در کنار نمای به‌روزشده جلو، مجموعه چراغ‌های جدید و شخصی‌سازی‌های بسیار زیاد، موجب شده تا C3 جدید حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد.

درواقع نمای بیرونی این خودرو تشکیل شده از خطوطی مواج و نرم است که موقعیت خود را به خوبی در جای جای بدنه پیدا کرده‌اند، به دنبال آن بخش جلوی خودرو تقریبا به طور کامل دوباره طراحی شده است تا معرف چهره‌ای باشد که نشان جدید سیتروئن و چراغ‌های LED روشنایی درطول روز را در برگرفته است.

همچنین در بخش انتهایی خودرو چراغ‌های چند بخشی جدید هماهنگی بیشتری با شب‌نماهای پایین سپر دارد، لازم به ذکر است با هدف احترام به خواسته‌های مشتریان با افزایش رنگ‌های قابل انتخاب برای خودرو مذکور این عدد به 9 رسیده است.

درون خودرو از کیفیت بالایی برخوردار است که شامل داشبورد چرمی در رنگ‌های مختلف و تزئینات کروم و مشکی براق است و نور سفید زمینه نشان دهنده‌ها بیان‌گر یک خودرو مدرن است. اگرچه ابعاد سیتروئن C3 تاکیدی بر کوچک بودن آن است به طوری که اندازه طول، عرض و شعاع گردش آن به ترتیب برابر با 3.94، 1.71 و 10.8 متر است، اما این خودرو بسیار جادار ظاهر شده و دارای فضای داخلی منحصر به فردی است برای مثال فضای بارگیری 300 لیتری آن یکی از بزرگ‌ترین‌ها در این کلاس است.

همچنین صندلی‌های جادار نسبتا مرتفع آن در ارائه نمایی ایده‌آل از طریق پنجره‌های متعدد C3 به خوبی ایفای نقش می‌کنند. علاوه‌براین شیشه جلو C3 به طور مشخص به افزایش 80 درجه‌ای زاویه دید سرنشینان جلو منجر شده که در ترکیب با ستون‌های بسیار باریک خودرو دید وسیعی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد و به جذاب‌تر شدن سفر با C3 کمک می‌کند.

تجهیزات و پیشرانه‌ها
از جمله امکانات رفاهی خودرو باید به دوربین عقب و سنسورها، سیستم صوتی RD4 (شامل بلوتوث، جک صوتی و درگاه USB) به همراه HiFi و سیستم راه‌یابی ماهواره‌ای eMyWay اشاره کرد. همچنین در بخش قوای محرکه نسل جدید پیشرانه بنزین سوز PureTech با تعداد سه سیلندر و دو حجم 1 و 1.2 لیتر (VTi 68 و VTi 82) قابل استفاده است. البته در بخش پیشرانه‌های دیزلی اوضاع بهتر است چراکه برای سیتروئن C3 مدل 2014 چهار پیشرانه دیزل شامل HDi 70، e-HDi 70، HDi 90 و e-HDi 115 درنظر گرفته شده است که سه نمونه از آن‌ها مجهز به تکنولوژی میکروهیبرید و سیستم توقف/حرکت هستند، محصول تازه سیتروئن به واسطه استفاده از پیشرانه‌های مذکور به یکی از پربازده‌ترین خودروها با آلایندگی کم در کلاس خود مبدل شده است.

جعبه‌دنده‌های دستی و نیمه خودکار نیروی حاصل از تمامی پیشرانه‌ها را به چرخ‌های جلو می‌رساند. C3 جدید تا اوایل تابستان 2013 برای عرضه آماده می‌شود."پرشین خودرو"

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=12995
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه