«میهن صنعت» گزارش می دهد:

همکاری رولزرویس با اینتل برای توسعه کشتی های خودران

همانطور که می دانید کمپانی رولزرویس در ساخت قایق های تفریحی و کشتی نیز سال ها تجربه دارد.در حال حاضر این شرکت خودروسازی قصد دارد تا به کمک کمپانی اینتل صنعت دریانوردی را ایمن تر از قبل کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، همانطور که می دانید کمپانی رولزرویس در ساخت قایق های تفریحی و کشتی نیز سال ها تجربه دارد.در حال حاضر این شرکت خودروسازی قصد دارد تا به کمک کمپانی اینتل صنعت دریانوردی را ایمن تر از قبل کنند.

دریانوردی خطر های خاص خود را دارد و در این میان کشتی های خودران یکی از جدید ترین مسائل مورد بررسی هستند که ممکن است به کاهش خطرات این صنعت کمک فراوانی کند.

این همکاری به سرعت گرفتن توسعه کشتی های خودران کمک فراوانی خواهد کرد.کمپانی اینتل در ساخت برد های الکترونیکی ماشین های خودران تجربه فراوانی دارد و در حال حاضر نیز به ساخت هر چه بهتر کشتی های خودران کمک شایانی خواهد کرد.

رولزرویس در سال 2014 برای اولین بار از کشتی های باربری با قابلیت های پیشرفته ای نظیر ارتباط ماهواره ای با سایر کشتی های رولزرویس و هدایت به وسیله هوش مصنوعی رونمایی کرد و این کشتی ها در آب های ژاپن تست شدند.

لیدارها، رادارهای پیشرفته، دوربین های حرارتی، ماهواره ها و دوربین های HD به این کشتی ها کمک می کند تا محیط اطراف را به خوبی شناسایی کرده و واکنش مناسب را نشان دهد.

این فناوری در آینده نه چندان دور می تواند اعتماد ما را نسبت به راه های دریای بیشتر کرده و فناوری های جدیدی را با اتکای بیشتر به صنعت دریا نوردی به وجود آورد.

همچنین رولزرویس تا سال 2020 اولین دریانوردان رباتیک را در آب آزمایش خواهد کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=164343
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه