میهن صنعت:

همکاری هلال احمر با سازمان انتقال خون در تامین فاکتورهای انعقادی

میهن صنعت:عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: همکاری هلال احمر با سازمان انتقال خون در تامین داروهایی نظیر ایمونوگلوبین و فاکتورهای انعقادی، از جمله مطالبات از رئیس جمعیت هلال احمر است.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سلیمان عباسی با ارزیابی مثبت از نشست رئیس جمعیت هلال احمر و اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: مجلس آمادگی دارد در ابعاد مختلف خدمات ارزنده جمعیت هلال احمر در خصوص بودجه سال آینده به این جمعیت کمک کند و ارتباط جمعیت هلال احمر به خصوص کمیسیون بهداشت و درمان با جمعیت هلال احمر می تواند در افزایش بودجه آینده موثر باشد.

وی ساماندهی وضعیت استخدامی منابع انسانی، ماموریت تخصصهای مختلف در زمان حوادث در جمعیت هلال احمر، همکاری و تعامل جمعیت هلال احمر با سازمان انتقال خون در تامین داروهایی نظیر ایمونوگلوبین و فاکتورهای انعقادی را از جمله مطالبات از رئیس جمعیت هلال احمر دانست و اشاره کرد که دکتر فرهادی نیز خصوص این موضوعات و دیگر مطالبات قول مساعدت داده است.

عباسی همچنین اظهار امیدواری با تعامل جمعیت هلال احمر و وزارت بهداشت شرایطی فراهم شود تا داروخانه های جمعیت هلال احمر در استانها شبانه روزی شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه استقبال عمومی از داوطلب شدن در فعالیتهای جمعیت هلال احمر به دلیل درک مردم از خدمات و نیت انسان دوستانه جمعیت هلال احمر است، به عضویت و داوطلبی بسیاری از مسئولان کشور در جمعیت هلال احمر اشاره کرد و آن را نقطه قوت این جمعیت دانست.

وی انتصاب دکتر فرهادی را در ریاست جمعیت هلال احمر به دلیل توانایی ها و تجارب دوره وزارتی دانست و تصریح کرد که حضور وی می تواند به پیشرفت جمعیت هلال احمر کمک کند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=27539
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه