«میهن صنعت» گزارش می دهد:

هوآوی 10 میلیون از سری میت 20 را به فروش رساند

شرکت هوآوی یکی از برندهای مطرح تولیدکننده تلفن هوشمند شناخته می شود، در نظر دارد بزودی نسل جدید گوشی های هوشمند پرچمدار خود را تحت عنوان سری پی 30 معرفی کند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت هوآوی که به عنوان یکی از برندهای مطرح تولیدکننده تلفن هوشمند شناخته می شود، در نظر دارد بزودی نسل جدید گوشی های هوشمند پرچمدار خود را تحت عنوان سری پی 30 معرفی کند.

خانواده گوشی های هوشمند پی 30 هوآوی قرار است در 26 مارس سال جاری طی رویداد پاریس رونمایی شوند. به تازگی هوآوی مشخص کرد،  نسل اخیر پرچمدار این کمپانی با فروش 10 میلیون نسخه ای در طی 5 ماه رکوردشکنی کرد.

چنین حجم فروشی در نوع خود بی نظیر بوده و نشان می دهد که کمپانی هوآوی توانسته به عملکرد بالایی دست یابد. پیش بینی می شود سری پی 30 هوآوی نیز با ویژگی های قابل توجه موردنظر علاقمندان قرار گرفته و فروش خوبی تجربه کند.

فروش خانواده میت 20 در سطحی رضایت بخش بوده که هوآوی آن را جشن گرفته است. البته خبری از معرفی نسخه رنگی ویژه نبود زیرا سری پی 20 نیز با فروش قابل توجه توانستند نظر هوآوی را جلب کنند.

به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود چینی ها چه برنامه ای برای محصولات آینده دارند و آیا باید دیوایس هایی که بزودی توسط این شرکت معرفی می شود را در نوع خود بی نظیر دانست یا خیر.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=173538
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه