میهن صنعت :

هوای تهران در شرایط ناسالم قرار دارد

میهن صنعت : مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: میزان کلیه آلاینده‌های در مقایسه با روز گذشته افزایش پیدا کرده است و شاخص کیفیت هوا از نظر ذرات معلق کمتر‌تر از دو و نیم میکرون در شرایط ناسالم قرار دارد.

به گزارش میهن صنعت مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: میزان کلیه آلاینده‌های در مقایسه با روز گذشته افزایش پیدا کرده است و شاخص کیفیت هوا از نظر ذرات معلق کمتر‌تر از دو و نیم میکرون در شرایط ناسالم قرار دارد.
 
یوسف رشیدی در گفت‌و‌گو با ایلنا در رابطه با آخرین وضعیت آلودگی هوا، گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای تهران میزان کلیه آلاینده‌های در مقایسه با روز گذشته افزایش پیدا کرده است و شاخص کیفیت هوا از نظر ذرات معلق کمتر‌تر از دو و نیم میکرون در شرایط ناسالم قرار دارد.
 
مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در رابطه با آلودگی هوای تهران در مناطق مختلف شهر افزود: ایستگاه‌های تهرانسر، دروس، شهرداری مناطق ۱۱ و ۱۶، پارک رازی، پارک سلامت، پاسداران و شهرداری منطقه ۱۵ به لحاظ ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون و شاد آباد به لحاظ ذرات کمتر از ده میکرون در شرایط ناسالم قرار دارند.
 
وی در رابطه با وضعیت جوی تهران، اظهار کرد: بنا بر اطلاعات دریافتی هوای تهران در شبانه روز آتی نیمه ابری همراه با بارش باران و برف و وزش باد است لذا انتظار می‌رود شاخص کیفت هوای تهران در شرایط ناسالم باقی بماند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=8092
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه