«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

هیوندای آزرا 2020 با شکل وشمایل جدید ظاهر شد

شرکت هیوندای از خودروگرنجور(آزرا) خود برای نخستین بار به عنوان یک مدل پرچمدار در سال 1986 رونمایی کرد اما این سدان بزرگ پس از معرفی هیوندای دیناستی، عنوان خود را طی یک دهه از دست داد. این خودروساز کره ای از نسل ششم این خودرو در سال 2016 رونمایی کرد که هم اکنون فیس لیفت آن با تغییرات گسترده و قابل توجه رسما معرفی شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت هیوندای از خودروگرنجور(آزرا) خود برای نخستین بار به عنوان یک مدل پرچمدار در سال 1986 رونمایی کرد اما این سدان بزرگ پس از معرفی هیوندای دیناستی، عنوان خود را طی یک دهه از دست داد. این خودروساز کره ای از نسل ششم این خودرو در سال 2016 رونمایی کرد که هم اکنون فیس لیفت آن با تغییرات گسترده و قابل توجه رسما معرفی شده است.

هیوندای آزرا و یا همان گرنجور در سال 2017 از بازار آمریکا بازنشسته شد و به نظر می رسد که همانند نسل جدید سوناتا از شکل وشمایلی جدید بهره برده باشد. در نگاه نخست، چراغ های جلو کشیده و جلو پنجره ای متمایز آن جلب توجه می کند. طراحان این تازه وارد کره ای وقت زیادی نیز صرف سپر جلوی این خودرو کرده اند که ظاهری تهاجمی تر به نمای جلو خودرو بخشیده است.

 

عقب خودرو نیز میزبان تغییرات گسترده ای است که از جمله می توان به طراحی چراغ های عقب اشاره کرد. نسل ششم هیوندای آزرا از یک نوار پهن چراغ های ال ای دی بهره می برد و در حالی که ازطراحی منحنی وباریک برای این مدل جدید استفاده شده است.

تحولات کابین خودرو نیز قابل توجه است که کیلومترشمار دیجیتالی به همراه صفحه نمایشگر 12.3 اینچی سیستم اینفوتیمنت از تغییرات جدید به شمار می رود. علاوه براین، ورودی های هوا نیز به روزرسانی وباریک تر شده است.

این خودروساز کره ای مشخصات فنی نسل جدید هیوندای آزرا را نیز منتشر کرده است. در زیر کاپوت این محصول کره ای پیشرانه بنزینی 2.5 لیتری قرار می گیرد که نیرو از طریق گیبرکس 8سرعته اتوماتیک منتقل می شود.

علاوه براین، پیشرانه هیبریدی با ترکیب نسخه بنزینی 2.4 لیتری و موتور الکتریکی 38-kW به همراه گیربکس 6سرعته اتوماتیک و پک باتری یون لیتیومی در نظر گرفته شده است.

امکانات دیگر این تازه وارد کره ای شامل رینگ های 19 اینچی، هدآپ دیسپلی، سیستم تهویه صندلی و 12 اسپیکر جی بی ال می شود.مشتریان کره جنوبی می توانند در حال حاضر هیوندای آزرا 2020 را سفارش دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=188149
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه