«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

هیوندای سوناتا هیبریدی در کالیفرنیا دیده شد

هیوندای سوناتا هیبریدی برای نخستین بار در نمایشگاه خودرو سئول 2019 به نمایش گذاشته شد که به نظر می رسد به دلیل استفاده از فناوری های تازه، مصرف سوخت آن تا میزان قابل توجهی کاهش یابد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، هیوندای سوناتا هیبریدی برای نخستین بار در نمایشگاه خودرو سئول 2019 به نمایش گذاشته شد که به نظر می رسد به دلیل استفاده از فناوری های تازه، مصرف سوخت آن تا میزان قابل توجهی کاهش یابد. سقف خورشیدی این خودرو از سیستم های کاملا جدیدی است که تنها برای این محصول هیوندای توسعه داده شده و بنا براعلام این شرکت، در صورتی که خودرو روزانه 6 ساعت در زیر نور خورشید قرار بگیرد سالانه 1300 کیلومتر را بدون نیاز به بنزین خواهد پیمود.

تصاویر جاسوسی هیوندای سوناتا هیبریدی در کالیفرنیا منتشر شده وبه نظر می رسد که در آینده ای نه چندان دور روانه بازار آمریکا شود. با توجه به تصاویر منتشر شده، طراحی خارجی این خودرو بسیار شبیه به نسخه رونمایی شده در نمایشگاه سئول است و با رینگ های  17 اینچی در اختیار مشتریان آمریکایی قرار می گیرد.

سوناتا هیبریدی با رینگ های 16 اینچی به ازای هر لیتر سوخت می‌تواند 20.1 کیلومتر مسافت را طی کند که همان مصرف 4.97 لیتری در هر صد کیلومتر بوده اما در نسخه با رینگ های 17 اینچی این میزان تغییر کرده و به 5.2 لیتر افزایش می‌یابد.

پیش بینی می شود که سوناتا هیبریدی جدید با برچسب قیمت پایه 23,400 دلار در سال آینده به بازار آمریکا عرضه شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=188891
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه