«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

هیوندای Venue N Line عضو جدید خانواده

در نمایشگاه نیویورک هیوندای نسل هشتم سوناتا و کراس‌اوور جدید ونو را معرفی کرد تا این دو مدل تبدیل به ستاره‌های این خودروساز در آن نمایشگاه شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در خبرها گفته شد هیوندای نسخه N line سوناتا را تولید خواهد کرد و حالا خبر رسیده که این خودروساز به دنبال تولید Venue N Line نیز هست تا جذابیت سبد محصولات خود را بیشتر کند.به گفته مدیران هیوندای بر خلاف مدل سوناتا N Line که از پیشرانه قویتر استفاده می‌کند این خودرو قرار نیست تغییری در پیشرانه خود داشته باشد و تغییرات ونو در نسخه N Line محدود به بدنه و کابین خواهد شد.

نمونه‌هایی مانند i30 N Line و i30 N Line fast Back نیز مانند این کراس‌اوور در بخش پیشرانه تغییری نداشتند و تنها ترمز‌ها، ارتقای سیستم تعلیق و شاسی این خودرو بهبود پیدا کردند.اولین مدل از این تریم در آمریکا النترا جی تی ان لاین بود که حایگزین النترا جیتی اسپورت شد.این نمونه عملا نسخه آمریکایی i30 N Line بود و هیچ گونه تغییری در زیر کاپوت این خودرو صورت نگرفته بود. امکان اینکه این خودرو مانند توسان ان لاین به صورت پکیج N ساخته شود هست و باید منتظر کراس‌اوور ونو قدرتمندتر نیز بود. احتمال تولید توسان N Line با قدرتی بیش از 340 اسب بخار و حتی توسعه پروژه خودرو‌های سری N وجود دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=175344
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه