وانت باردو به سودان می رود

در بازدید معاون وزیر کشاورزی سودان از شرکت ایران خودرو تبریز، در خصوص صادرات وانت باردو تولیدی این شرکت به سودان تفاهم صورت گرفت.


به گزاش «میهن صنعت»، مدیرعامل شرکت ایران خودرو تبریز پس از دیدار معاون وزیر کشاورزی سودان از خطوط مونتاژ خودرو وانت باردو در نشستی با وی توانمندی ها و ظرفیت های موجود در این شرکت را تشریح کرد و گفت: ایران خودرو تبریز علاوه بر تامین بخشی از نیاز خودرو کشور، افزون بر یک ششم حجم سالانه گروه صنعتی ایران خودرو را در اختیار دارد.

غلامرضا صادقیان با بیان اینکه ایران خودرو تبریز قادر است وانت باردو را در دو نوع بنزینی و گازسوز و در رنگ های مختلف تولید کند، آمادگی این شرکت را برای تامین تقاضا و نیازهای کشور سودان اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو تبریز با اشاره به اینکه صادرات خودرو وانت باردو به کشورهای دیگر برنامه ریزی شده گفت: پس از عراق، سودان دومین کشور وارد کننده وانت باردو از ایران خودرو تبریز خواهد بود.

معاون وزیر کشاورزی کشور سودان هم گفت: برای ما بسیار مایه افتخار است که کشور دوست و برادر، جمهوری اسلامی ایران، این گونه به فناوری های روز مجهز شده و در صنعت خودروسازی تا این اندازه پیشرفت کرده است.
عثمان سمسا اظهار کرد: فناوری ها و توانمندی های جمهوری اسلامی ایران ما را به تلاش مضاعف برای پیشرفت، تشویق و ترغیب می کند.
وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران هر روز در بخش های مختلف صنعتی به ویژه صنعت خودروسازی پیشرفت می کند و ما شاهد توسعه بیشتر شرکت ایران خودرو تبریز هم خواهیم بود.

در این نشست در خصوص صادرات 200 دستگاه وانت باردو به سودان توافق و مقرر شد 120 دستگاه به عنوان نخستین محموله تا یک هفته دیگر صادر شود.
راه اندازی خط مونتاز وانت باردو در سودان پس از صادرات پنج هزار دستگاه از تولیدات ایران خودروی تبریز هم از تفاهم های صورت گرفته در این نشست بود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=3163
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه