عضو کمیسیون صنایع در گفتگو با میهن صنعت:

ورود کمیسیون اصل 90 به موضوع ثبت سفارش بی ارتباط است

ورود کمیسیون اصل 90 به موضوع سامانه ی ثبت سفارش بی ارتباط است. سه هفته ی قبل جلسه ای را با معاونت صنایع وزارت صنعت و رئیس انجمن واردکنندگان در کمیسیون صنایع برگزار کردیم و ریاست کارگروه نیز بر عهده ی من بود و قول مساعد داده شد که این سامانه تا دو سه هفته ی آینده باز شود.

به گزارش خبرنگار حوزه خودرو پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در نشستی که روز قبل در کمیسیون اصل 90 با حضور وزیر صنعت، معاونین وزیر و رئیس گمرک تشکیل شد، خبرهای پراکنده ای حاکی از باز شدن سامانه ی ثبت سفارش خودرو تا پایان امروز می دهد.

ولی ملکی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در این خصوص به خبرنگار میهن صنعت گفت: ورود  کمیسیون اصل 90 به موضوع سامانه ی ثبت سفارش بی ارتباط است. سه هفته ی قبل جلسه ای را با معاونت صنایع وزارت صنعت و رئیس انجمن واردکنندگان در کمیسیون صنایع برگزار کردیم و ریاست کارگروه نیز بر عهده ی من بود و قول مساعد داده شد که این سامانه تا دو سه هفته ی آینده باز شود.

ملکی ادامه داد: چند روز قبل هم مجدد در کمیسیون صنایع این قضیه مطرح شد و نتایج خوبی هم داشت بنابراین، موضوع ربطی به کمیسیون اصل 90 ندارد. اگر هم شکایتی در این زمینه مطرح شده که در کمیسیون رسیدگی و نتایج آن در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

وی افزود : مضافاً اینکه شخصا با جناب وزیر صنعت، معدن و تجارت در این خصوص رایزنی کردم و نتیجه ی آن هم باز شدن سامانه ثبت سفارش تا چندروز آینده بود.

نماینده مردم مشکین شهر در پایان خاطرنشان کرد : کار دولت در بسته نگه داشتن سامانه ی ثبت سفارش خلاف قانون بوده و این موضوع باعث برخی تحرکات منفی در بازار شده و تورم را هم در خودروهای خارجی هم خودروهای داخلی ایجاد کرد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=142021
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه