رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع :

وزارت دفاع در بهره گیری از توانمندی داخلی جایگاه شایسته ای دارد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در مراسم تقدیر از برگزیدگان فرهنگی سیاسی جشنواره مالک اشتر سازمان صنایع هوافضا با تبریک فرا رسیدن سالروز صنعت دفاعی و عید سعید قربان گفت: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به عنوان بازوی توانمند اقتدار دفاعی نظام اسلامی، در کیفی سازی برنامه ها ی صنعتی و فرهنگی، پیشرو و پرچم دار است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در مراسم تقدیر از برگزیدگان فرهنگی سیاسی جشنواره مالک اشتر سازمان صنایع هوافضا  با تبریک فرا رسیدن سالروز صنعت دفاعی و عید سعید قربان گفت: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  به عنوان بازوی توانمند اقتدار دفاعی نظام اسلامی، در کیفی سازی برنامه ها ی صنعتی و فرهنگی، پیشرو و پرچم دار است.
 پشتیبانی نیروهای مسلح،حجت الاسلام والمسلمین قندهاری، وزارت دفاع را نماد حمایت از تولید ملی و اقتدار دفاعی نامید و گفت: بحمدالله وزارت دفاع با تلاش متخصصان، مدیران و کارکنان تلاشگر خود توانسته در حمایت از تولید ملی و بهره گیری از توانمندی داخلی و بومی به جایگاه شایسته ای دست یابد و این توانمندی در حوزه های فرهنگی و صنعتی و دفاعی شاخص و بارز است و باید آنرا تقویت نمود.
وی با اشاره به اهمیت عنصر رقابت در بهینه سازی فعالیتها و برنامه ها افزود: رقابتهای سالم و حرفه ای در محیط های فرهنگی و صنعتی موجب رشد،  بالندگی و افزایش کیفیت در فضای اقتصاد مقاومتی می شود.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح هدف از برگزاری جشنواره ها یی چون جشنواره مالک اشتر را تحقق تدابیر و فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) دانست و افزود: فرمانده معظم  کل قوا بر کنترل، پیگیری و ارزیابی  در برنامه ها و فعالیتها تأکید فراوانی دارند و برگزاری جشنواره مالک اشتر می تواند در راستای تحقق این فرامین و راهبردها موثر و کارآمد باشد.
وی با استناد به آیات قرآنی،  رخوت و سستی در محیطهای شغلی و اجتماعی را مصادیقی از خطوات شیطان دانست و گفت: همانطور که خدای متعال در آیه  ” یا ایها الذین امنوا لا تتبعوا خطوات الشیطان … ” می فرماید، اگر مراقبت و توجه نباشد انسان از مسیر و هدف خود دور و از مسیر تعالی  و پیشرفت منحرف می شود چرا که پیروی از گامهای شیطان در انسان به صورت پنهانی و به آهستگی انجام می پذیرد.
حجت الاسلام و المسلمین قندهاری کمک و عنایت الهی را در رستگاری انسان عنصری مهم دانست و افزود: برای نمونه و برگزیده شدن  باید از خدای متعال طلب توفیق  نمود تا بتوان با  اراده  و خواست الهی به سر منزل رستگاری رسید.
وی با تقدیر و تشکر از تلاش های کارکنان حوزه عقیدتی سیاسی در وزارت دفاع  برای ایجاد محیط امن معنوی گفت:  تمامی شاخصها  نشان از آن دارد که وزارت دفاع در مقایسه با دیگر نهادها و وزارتخانه های کشور از محیط معنوی و مساعدی برخوردار است و بی شک نقش فعالان فرهنگی و سیاسی در سازمان عقیدتی سیاسی در ایجاد چنین محیطی موثر و کارآمد است.
حجت الاسلام و المسلمین قندهاری با تأکید بر توجه همه مدیران و کارکنان بر انجام کار کیفی و محتوا محور افزود: تمامی کارکنان و مدیران در سازمان عقیدتی سیاسی باید توجه به محتوای مناسب و افزایش کیفیت در اجرای برنامه ها را مد نظر قرار دهند و چنین هدفی جز با دقت، تلاش و هم اندیشی و خرد جمعی  میسر نمی شود./دفاع نیوز

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=159336
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه