میهن صنعت :

وزير صنعت، معدن و تجارت از مناطق زلزله زده تبرير بازديد كرد

وزير صنعت،معدن و تجارت از مناطق زلزله زده شهرستان هريس ديدن كرد.دكتر مهدي غضنفري به همراه رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربايجان شرقي از بيمارستان شهرستان هريس كه در زلزله دچار تخريب اساسي شده است، بازديد كرد


به گزارش پايگاه اطلاع رساني میهن صنعت به نقل روابط عمومي سازمان صنعت ،معدن و تجارت  استان آذربايجان شرقي ، دكتر مهدي غضنفري به همراه رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربايجان شرقي از بيمارستان شهرستان هريس كه در زلزله دچار تخريب اساسي شده است، بازديد كرد و گفت: متاسفانه زلزله آسيب جدي به منطقه وارد كرده است ومقابله با اين فاجعه حمايت جدي مسئولان را مي طلبد.
وي در ادامه از روستاي وليلو از توابع شهرستان هريس كه به صورت صد در صد دچار تخريب شده بود  بازديد و از نزديك با مشكلات مردم اين روستا آشنا شد و به خواسته ها و آلام ايشان گوش فرا داد.
بنا بر اعلام  مسئولان فرمانداري هريس 10 روستاي اين شهرستان به صورت صددرصد  و 70 روستا نيز از 40 الي 70 درصد دچار تخريب شده است.
دكتر غضنفري بيان نمود: طبق اظهارات مردم روستاي وليلو مردم از نبود سرويس بهداشتي، حمام صحرايي، چادر، يخ و آب آشاميدني در رنج ومشقت بوده و نياز است كه مسئولين در بر طرف كردن مشكلات فوق نهايت اهتمام خود را به انجام برسانند.
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اذربايجان شرقي نيزدر بازديد از مناطق زلزله زده شهرستان هريس ضمن ابراز همدردي با مردم گفت: سازمان تعهد مي نمايد در كنار ساير اقدامات لوارم بهداشتي و مواد شوينده مورد نياز مردم آسيب ديده اين شهرستان را تامين نمايد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=2639
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه