وزیر انرژی آمریکا اعلام کرد؛

وزیر انرژی آمریکا اعلام کرد؛نتانیاهو با توافق هسته‌ای کنار آمده است/ رئیس جمهور بعدی آمریکا اگر عاقل باشد؛ برجام را پاره نمی‌کند

میهن صنعت : وزیر انرژی آمریکا در گفتگو با شبکه وابسته به بلومبرگ تصریح کرد نخست وزیر اسرائیل برجام را به عنوان یک واقعیت پذیرفته و حال تأکید دارد که باید بدقت اجراء شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،ارنست مونیز وزیر انرژی آمریکا بعد از سفر به اراضی اشغالی فلسطین و دیدار با مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کرد بنیامن نتانیاهو نخست وزیر این رژیم با برجام کنار آمده و «اکنون آن را پذیرفته است.»

 

 

به نوشته پایگاه خبری بلومبرگ (bloomberg) مونیز در این سفر دو روزه که هفته گذشته انجام شد؛ با یووال اشتاینیتز وزیر انرژی و عضو ارشد حزب حاکم لیکود و وزیر «پرونده ایران» در رژیم صهیونیستی دیدار کرد.

 

 

وزیر انرژی آمریکا در گفتگو با شبکه وابسته به بلومبرگ تصریح کرد نخست وزیر اسرائیل برجام را به عنوان یک واقعیت پذیرفته و حال تأکید دارد که باید بدقت اجراء شود.

 

 

این پایگاه خبری با بیان اینکه دونالد ترامپ و تد کروز دو نامزد تندروی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از توافق هسته‌ای با ایران ناخشنودند و آن را لغو خواهند کرد؛ نوشت: « مونیز معتقد است از نظر فنی شاید یک رئیس جمهور بتواند این کار را بکند اما کسی که به ریاست جمهوری می‌رسد باید ملاحظات و محاسباتی را برای یک تصمیم خردمندانه رعایت کند و در مورد برجام هیج معیار عقلایی چنین توصیه‌ای را به رئیس جمهوری نمی‌کند.»

 

 

وی تاکید کرد رئیس جمهور بعدی ایالات متحده نمی‌تواند بگوید «خب، من از این توافق خوشم نمی‌آید و برویم و مذاکرات را از اول شروع کنیم… بی معناست؛ غیرقابل قبول».

 

 

ارنست مونیز این را نیز گفت که اکنون یکی از نگرانی‌های مشترک آمریکا و اسرائیل، آزمایش‌های موشک‌های دور برد و بالستیک ایران است./جام نیوز/

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع داخلی کشور و همچنین تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران از طریق تلگرام به کانال اختصاصی میهن صنعت (https://telegram.me/mihansanat ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=82242
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه