میهن صنعت :

وضعیت کنونی آرامش قبل از طوفان است

میهن صنعت : یک کارشناس بازار خودرو بحران موجود در بازار را معلول مشخص نشدن قیمت ها برشمرده و عمر این بحران ها را تا پایان فروردین ماه پیش بینی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت، حمید ذکایی مقدم با اشاره به اینکه در حال حاضر بازار خودرو با ثبات قیمت ها روبرو است، ادامه داد: پیش بینی می شود بازار خودرو پس از این ثبات قیمت، با افزایش قیمت همراه شود.

وی درباره وضعیت تولید خودرو در کشور در سال جاری گفت: افت تولید خودرو در سال جاری حتمی است چرا که برنامه تولید خودرو در سال جاری نسبت به سال قبل در تعداد کمتری بسته شده است و پیش بینی می شود تولید خودرو در سال جاری به دو سوم تولید سال قبل کاهش یابد.

این کارشناس بازار خودرو پیرامون نقش دلالان در بازار گفت: دلالان همیشه در بازار حضور داشته اند و در واقع سرجهازی این بازار محسوب می شوند اما طی چند ماه اخیر و همزمان با آغاز رکود بازار خودرو نقش این افزاد در بازار نسبت به گذشته کمرنگ تر شده است.

به گزارش پرشین خودرو ذکایی مقدم راهکار و راه حل قابل بیانی را برای بهبود وضعیت فعلی متذکر نشد و از ارائه پیشنهادی به دفتر مدیریت یکی از خوردوسازان کشور خبر داد که با عملیاتی شدن آن وضعیت بازار تغییر خواهد کرد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=15685
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه