«میهن صنعت» گزارش می دهد:

ولوو، صدرنشین رده بندی رضایت مندی مشتریان در سال 2018

حفظ رضایت مشتری با توجه به رقابت تنگاتنگ غول های خودروسازی در این صنعت کمی دشوار به نظر می رسد و در واقع ایجاد رضایت در مشتری کلید اصلی حیات هر شرکت و نشان از موفقیت آن است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، حفظ رضایت مشتری با توجه به رقابت تنگاتنگ غول های خودروسازی در این صنعت کمی دشوار به نظر می رسد و در واقع ایجاد رضایت در مشتری کلید اصلی حیات هر شرکت و نشان از موفقیت آن است.

کمپانی سوئدی ولوو که عنوان ایمن ترین خودروهای جهان را یدک می کشد، همواره در میان مشتریان از بالاترین میزان رضایت مندی برخوردار است.

براساس شاخص رضایت مشتری آمریکا (ACSI)، شرکت خودروسازی ولوو برنده اصلی در بخش خودروهای لوکس است.

کسب امتیاز ACSI 85 از 100 در سال جاری افتخاری دیگر برای این برند سوئدی بوده که در مقایسه با سال گذشته رشد قابل توجهی را از خود به جای گذاشته است.

برند خودروسازی سوبارو با کسب امتیاز 84 از 100 در میان تولید کننده های انبوه جایگاه نخست را از آن خود کرده و پس از آن تویوتا و هوندا در جایگاه دوم قرار دارند و البته فولکس واگن نیز با کسب امتیاز 82 از 100 و صعود چند پله ای به نسبت سال اخیر عنوان سومی را به خود اختصاص داده است.

در ادامه این گزارش آمده است، این نتایج طی مصاحبه با 4,649 مشتری به صورت رندمی از 11 آگوست سال 2017 تا 31 جولای 2018 به دست آمده است.

داتیس خودرو تنها نماینده رسمی هایکو در ایران است که خدماتی تخصصی نظیر تعمیر و یا فروش و تامین لوازم جانبی ولوو و دیگر خودروهای وارادتی را ارائه می دهد.

همچنین علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی شرکت داتیس خودرو با آدرس www.datiskhodro.com مراجعه  نمایند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=160122
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه