میهن صنعت:

ویدیویی که دو میلیارد و 147 میلیون بار در یوتیوب دیده شد

میهن صنعت: ویدئو کلیپ کره‌ای "گنگنم استایل"، ساخته خواننده پاپ کره‌ای، از حداکثر ظرفیت بازدید یوتیوب فراتر رفت و این سایت را ناگزیر به تغییر ظرفیت شمارش‌گر خود کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، به نقل از ابسنا یوتیوب گفته است که این ویدئو که پربیننده ترین ویدئو تاریخ یوتیوب است بیش از دو میلیارد و 147 میلیون بار دیده شده است.

یوتیوب اکنون حداکثر ظرفیت بازدید ویدئوها را به عدد 19 رقمی "9 کوینتیلیون" افزایش داده است. رقم دقیق ظرفیت تازه یوتیوب

۹,۲۲۳,۳۷۲,۰۳۶,۸۵۴,۷۷۵,۸۰۸ است.

 

گنگنم استایل که در سال 2012 ساخته شد طی مدتی کوتاه به پربیننده ترین ویدئو در یوتیوب تبدیل شد.

 

نام این ویدئو از محله‌ای در حاشیه شهر سئول، پایتخت کره جنوبی برگرفته شده است.

 

به گزارش بی‌بی‌سی، گنگنام استایل همچنین در کتاب رکوردهای گینس به عنوان محبوب ترین ویدیو در وبسایت یوتیوب ثبت شده است.

گوگل که مالک یوتیوب است گفته است که از چند ماه پیش متوجه این اتفاق شده و سیستم خود را ارتقا داده تا آماده این اتفاق باشد

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=63607
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه