پیشرفت ٩٥ درصدی تعمیرات اساسی خطوط انتقال گاز

٢٠٩ میلیارد مترمکعب گاز تا پایان امسال منتقل می شود

میهن صنعت : شرکت انتقال گاز ایران بر اساس برنامه های تعریف شده تا پایان امسال بیش از ٢٠٩ میلیارد مترمکعب گاز را در سطح کشور منتقل می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سعید توکلی، مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران، امروز (دوشنبه، ١٠ مهرماه) در حاشیه سمینار روسای روابط عمومی این شرکت گفت: براساس برنامه های تعریف شده، تاکنون ٩٥ درصد تعمیرات اساسی خطوط انتقال و تاسیسات تقویت فشار گاز اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران افزود: پنج درصد عملیات تعمیرات اساسی باقیمانده نیز براساس برنامه در جریان است و در زمان تعریف شده به پایان می رسد.
 
وی یادآور شد: پیش بینی می شود تا پایان امسال در مجموع ٢٠٩ میلیارد مترمکعب گاز در سطح کشور منتقل شود.
 
توکلی تاکید کرد: این شرکت با برنامه ریزی های انجام شده، آمادگی کامل را برای انتقال پایدار مجموع گاز تولیدی در پالایشگاه های کشور دارد.
 
به گفته مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران، به طور میانگین روزانه ٥٧٢ میلیون مترمکعب گاز تا پایان امسال در مناطق ١٠ گانه این شرکت منتقل می شود. 
 
به گزارش شانا، وی یادآور شد: شرکت انتقال گاز ایران چند سناریوی عملیاتی نیز در شمال و غرب کشور تعریف کرده و در این زمینه ارتباط هایی نیز میان خطوط لوله این مناطق برقرار کرده است.
 
توکلی ادامه داد: بر این اساس، در صورت به وجود آمدن مشکل، منطقه ٩ و چهار عملیات انتقال گاز، آمادگی کامل را برای اجرای سناریوهای تعریف شده دارند.
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=94031
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه