میهن صنعت :

پارس خودرو خوشنام ترین نام تجاری و باارزش ترین برند کشور

میهن صنعت : شرکت پارس خودرو موفق به دریافت نشان تکنولوژی برتر و خوشنام ترین نام تجاری و استاندارد بین المللی ارزش برند (Iso 10668:2010) در کشور براساس استانداردهای اروپا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در دومین اجلاس اکوایت که به منظور معرفی دستاوردهای نیم قرن تجربه شرکت های برتر و مدیران موفق اقتصاد، صنعت و تجارت ایران برگزار شد، شرکت پارس خورو موفق به دریافت دو نشان ارزشمند ملی و بین المللی در حوزه ارزش برند و خوشنام ترین نام تجاری از سوی اتحادیه اروپا شد.

 بنابراین گزارش، این نشان های ارزشمند در حوزه صادرات و تولید خودرو به این شرکت اختصاص یافته است. همچنین در این اجلاس خودروی جدید رنو کولیوس شرکت پارس خودرو نیز در معرض نمایش اقتصاددانان، تجار و تولیدکنندگان ممتاز کشور قرار گرفت تا از نزدیک با تکنولوژی و ویژگی های متمایز این محصول آشنا شوند.

 

 خودروی کولیوس از ایمن ترین خودرو های بازار کشور است که توانسته نشان ارزشمند 5 ستاره ایمنی را از موسسه euro n cap کسب کند و این خودروی هوشمند شاسی بلند (SUV) در زمره خودروهای پرقدرت و پر توان لوکس شهری با قابلیت حضور در جاده های ناهموار و کوهستانی، قرار دارد.

شایان ذکر است؛ علاقمندان می توانند برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر درخصوص خودروی کولیوس به نمایندگی های منتخب گروه خودروسازی سایپا مراجعه کنند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=29065
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه