میهن صنعت :

پارس خودرو روز سایپا را به این گروه صنعتی تبریک گفت

میهن صنعت : شرکت پارس خودرو فرارسیدن چهل و هفتمین سالگرد تاسیس شرکت سایپا از بزرگترین شرکت های خودروساز کشور را به این گروه صنعتی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت، شرکت پارس خودرو فرارسیدن چهل و هفتمین سالگرد تاسیس شرکت سایپا از بزرگترین شرکت های خودروساز کشور را به این گروه صنعتی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت پارس خودرو، 15 اسفند ماه روز تاسیس شرکت سایپا نام گذاری شده است که به همین مناسبت شرکت پارس خودرو تولیدکننده کیفی ترین خودروهای گروه خودروسازی سایپا، این روز فرخنده را به تمامی کارکنان تلاشگر و فرهیخته شرکت های عضو این گروه، سهامداران، نمایندگی ها و بالاخص مشتریان عزیز آن تبریک می گوید.

بنابراین گزارش، شرکت پارس خودرو، نخستین خودروساز کشور بر خود می بالد که به عنوان عضوی از گروه خودروسازی سایپا نشان باکیفیت ترین خودروساز کشور را به خود اختصاص داده و از ابتدای تاسیس تاکنون با تولید خودروهای لوکس و مجهز به تکنولوژی روز دنیا توانسته سهم قابل توجهی از بازار این خودروها را برای گروه خودروسازی سایپا به ارمغان آورده و همواره افتخار آفرین باشد.

این شرکت با اتکاء به اندیشه و توان کارکنان سخت کوش خود سعی بر آن دارد تا در سال آتی نیز با توسعه بازارهای صادراتی خود، پرچم این گروه صنعتی عظیم را در میادین بین المللی به اهتزار درآورد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=13606
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه