میهن صنعت :

پارس خودرو روز ملی صنعت و معدن را تبریک گفت

میهن صنعت : شرکت پارس خودرو فرارسیدن روز ملی صنعت و معدن را به تمامی فعالان و تلاشگران این عرصه تبریک گفت و این روز را فرصت مغتنمی جهت تبیین جایگاه این حوزه تاثیرگذار به عنوان موتور محرک اقتصاد کشور دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سالی که گذشت برای صنعتگران و تولیدکنندگان کشور عزیزمان با مشکلات و موانع بسیار همراه بود که علیرغم آن توانستند با تکیه بر دانش و تخصص مهندسان و کارشناسان خود و غیرت و همت ایرانی با حربه های تحریم کنندگان به مقابله پرداخته و در جهت حل مشکلات گام بر دارند.

صنعت خودروسازی نیز به عنوان لوکوموتیو صنایع نقش بسیار محوری و محرک در اقتصاد ، توسعه یافتگی و ایجاد اشتغال در کشور دارد که می بایست مورد حمایت جدی و اثربخش متولیان امر و مخصوص دولت محترم قرار گیرد.

 

بنابراین گزارش، شرکت پارس خودرو نخستین و باکیفیت ترین خودروساز کشور به عنوان عضوی از این خانواده بزرگ با وجود مشکلات و موانع، همواره در جهت توسعه و اعتلای اقتصاد کشورمان حرکت کرده و با تدابیر و برنامه های استراتژیک خود سعی در گذر از تحریم ها و مشکلات در راستای دست یابی به چشم انداز خود را دارد.

برهمین اساس شرکت پارس خودرو امیدوار است تا صنعت خودروی کشور با برخورداری از نگاه های کارشناسی و پرهیز از هر گونه اظهار نظرهای غیرتخصصی و حمایت های منطقی از آن بتواند در تمامی عرصه های ملی و بین المللی پرافتخار و درخشان ظاهر شده و پیشرفت و آبادانی میهن عزیزمان را سبب ساز شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=21255
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه