پاسخ ایران خودرو به تاخير درتحويل ويتارا
میهن صنعت : مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک برای سایت ارسال شده است.این سایت در پیگیری موضوع و پس از دریافت پاسخ مسئولان امر، گزارش زیر را برای اطلاع مخاطب محترم منتشر کرده است.
طرح مشکل :
با پرداخت40 میلیون در27اسفند90بصورت اینترنتی برای خرید قطعی خودرو ویتارا از ایران خودرواقدام نمودم . زمان تحویل خودرو31خرداد91در قرارداد ذكر شده.
طبق قرارداد ،پرداخت دوم حدود18میلیون تومان در14اردیبهشت91انجام شد.
درحین پیگیریهای تاخیرتحویل خودرو ، مبلغ640 هزارتومان توسط نمایندگی به عنوان مابه التفاوت دریافت شد . در باسخ به شكایت 185806ثبت شده در سامانه09644توضیح داده شد كه زمان تحویل خودرو بین1روز تا1سال متغیر است و نمی توان بیش بینی كرد و تاریخ ذكر شده در قرارداد ملاك نیست!
لطفا تخلف ایران خودرو و عمل نكردن به قرارداد(تاخیر بیش از 50روزدرتحویل خودروتا كنون)راعلیرغم دریافت كل مبلغ پیگیری كنید (ش قرارداد 6557749). به حقوق مشتری احترام بگذارندنه فقط تبلیغ مشتری مداری كنند.
آیا حق مشتری نیست از تغییر در زمان تحویل خودرو حداقل از طریق تلفن یا پیامك مطلع شود؟ و حداقل تاریخ تخمینی جدیدی را اعلام كنند؟
متاسفانه سامانه ارتباطی ایران خودرو فقط شكایت ثبت می كند اما باسخ نمی دهد. همه راههای ارتباطی یكطرفه است برای پرداخت از مشتری به ایران خودرو و در بقیه موارد از ایران خودرو به مشتری!
با توجه به عدم باسخگویی سامانه تلفنی ایران خودرو خواهشمندم بیگیری كنید شاید از این طریق بتوانم شكایت خود را به مسئولین ایران خودرو اعلام كنم
جوابیه:
سر دبیر محترم سایت تابناک
با سلام
احتراما سایت تابناک خبری تحت عنوان " تاخیر ایران خودرو درتحویل خودرو گراند ویتارا " به نقل از بیندگان این سایت منتشر کرده است که درآن به موضوع تاخیر درتحویل خودرو گراند و یتارا پرداخته است .
لذا خواهشمند است دستور فرمایید جهت تنویر افکارعمومی پاسخ ذیل را در اسرع وقت منتشر فرمایید .
طی پیگری صورت گرفته خودروی مشتری با ردیف قرارداد 6557749 درتاریخ بیستم شهریور ماه سال 91 فاکتور شده و درتاریخ چهارم مهرماه سال جاری تحویل نمایندگی گردیده است و شرکت ایران خودرو مبلغ 18100000ریال سود تاخیر محاسبه و به حساب معین مشتری واریز کرده است.
با سپاس
اداره اطلاع رسانی گروه صنعتی ایران خودرو