پايان تلخ فصل کابوس‌وار پرسپوليس

تيم فوتبال پرسپوليس با شکست برابر الاتحاد عربستان از صعود به مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا بازماند.


مرحله يک هشتم نهايي رقابتهاي فوتبال ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 22:40 روز چهارشنبه بين تيم هاي الاتحاد عربستان و پرسپوليس ايران در ورزشگاه عبدالعزيز فيصل شهر جده برگزار شد که در پايان تيم عربستاني به پيروزي 3 بر صفر رسيد.

در اين ديدار که به قضاوت "والنتين کوالنکو" از ازبکستان برگزار شد تيم فوتبال الاتحاد در شروع بازي فوتبال تهاجمي را به نمايش گذاشت و چند موقعيت خطرناک را روي دروازه مهمان ايراني خود پي ريزي کرد که آودوکيچ سنگربان پرسپوليس مانع از بازشدن دروازه اش شد.

در دقيقه 15 اين ديدار علي کريمي با پاسي عمقي ايمون زايد را در موقعيتي خوب راهي محوطه جريمه الاتحاد کرد اما ضربه آرام اين بازي را "مبروک زايد" دروازه بان الاتحاد مهار کرد. در حالي که اين ديدار با برتري نسبي الاتحاد پيگيري مي شد در دقيقه 35 داور ازبک حرکت شيث رضايي روي مهاجم الاتحاد درون محوطه جريمه را پنالتي اعلام کرد تا "نايف حزازي" دروازه پرسپوليس را باز کند.

داور ازبکستاني در حالي اين صحنه را پنالتي اعلام کرد که به اعتقاد کارشناسان داوري به هيچ عنوان پنالتي نبود. در دقيقه 45 اين ديدار اشتباه مدافعان پرسپوليس باعث شد "فوزي" براي بار دوم دروازه آودوکيچ را باز کرد تا پرسپوليس نيمه اول را با نتيجه 2 بر صفر به حريف عربستان واگذار کند.

در نيمه دوم مصطفي دنيزلي هادي نوروزي و اميرحسين فشنگچي را به ميدان فرستاد تا شايد بتواند گل هاي خورده را جبران کند اما پرسپوليس در روزي بد نتوانست موقعيت حساس و خطرناکي روي دروازه حريف ايجاد کند و بيشتر به سانتر از جناحين روي آورد و با ورود هاشميان به زمين اين سانترها بيشتر شد.

در دقيقه 87 و در حالي که پرسپوليس اميدوار بود به يک گل برسد، "عبدو عاتف" توپ برگشتي از روي يک ضربه ايستگاهي را به گل سوم الاتحاد تبديل کرد تا پرسپوليس شکست سنگين ديگري را بپذيرد و از دور رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا حذف شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=1075
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه