«میهن صنعت» گزارش می دهد:

پایان ماراتن تولیدکنندگان صنعت کشاورزی در ایستگاه شانزدهم + گزارش ویدیویی

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی مشهد در حالی به کار خود پایان داد که با توجه به محدودیت های کرونایی، غرفه داران این نمایشگاه از شرایط برگزاری و البته استقبال خوب بازدیدکنندگان متخصص رضایت کامل داشتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی مشهد در حالی به کار خود پایان داد که با توجه به محدودیت های کرونایی، غرفه داران این نمایشگاه از شرایط برگزاری و البته استقبال خوب بازدیدکنندگان متخصص رضایت کامل داشتند.

نمایشگاه کشاورزی مشهد که به همت شرکت نمایشگاهی رونق برگزار می شود، همه ساله مورد استقبال بزرگترین تولیدکنندگان صنعت کشاورزی ایران واقع شده و از آن به عنوان بزرگترین رویداد صنعت کشاورزی ایران یاد می شود.

شیوع ویروس کرونا که از سال گذشته باعث ایجاد تغییرات اساسی در سبک زندگی مردم شده، باعث شد تا بسیاری از نمایشگاه ها طی یک سال گذشته تعطیل و یا به حالت تعلیق در آیند. با این حال اهمیت برگزاری نمایشگاه کشاورزی مشهد باعث شد تا با همکاری ستاد ملی مقابله با کرونا و البته سازمان توسعه و تجارت، بزرگترین رویداد صنعت کشاورزی کشور با تغییراتی در نوع برگزاری، فعالیت خودرا از تاریخ 8 بهمن ماه سال جاری به مدت 4 روز آغاز کند.

عمده تغییرات در برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی مشهد مربوط به رعایت سفت و سخت پروتکل های بهداشتی بود، از همین رو از ورود افراد غیر متخصص و عموم مردم جلوگیری به عمل آمد.

اطلاعات کامل این نمایشگاه را می توانید در گزارش ویدیویی زیر مشاهده کنید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=207254
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه