میهن صنعت:

پرداخت وام از سوي دولت براي جايگزيني خودروهاي فرسوده/ حذف مناطق طرح ترافيک ممکن نيست

میهن صنعت: سخنگوي شوراي شهر تهران گفت: براي جايگزيني خودروهاي فرسوده و از رده خارج شدن اين خودروها مسئولان دولت ملزم به پرداخت وام هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، تا زماني که منابع مالي لازم براي پرداخت وام از سوي دولت به صاحبان خودروهاي فرسوده از سوي دولت تامين نشود نمي توانيم شاهد از رده خارج شدن اين خودروها باشيم.
وي افزود: تعداد کثيري از صاحبان خودروهاي فرسوده با اين خودروها کسب درآمد مي کنند و نمي توان به يکباره و با طرحي غير کارشناسي دارندگان اين خودروها را در شرايط دشوار قرار داد.
سخنگوي شوراي اسلامي شهر تهران در خصوص تصويب دو فوريت طرح الزام صاحبان خودروها به داشتن معاينه فني معتبر براي اخذ طرح ترافيک روزانه، هفتگي و سالانه خاطرنشان ساخت: هر روز شاهد هستيم که حدود 15 هزار خودرو با خريد طرح هاي روزانه در محدوده طرح ترافيک حاضر مي شوند و اين خودروها بيشترين آلودگي را براي پايتخت به همراه دارند.
وي ادامه داد: تعداد کثيري از خودروهايي که راهي محدوده طرح ترافيک مي شوند معاينه فني معتبر ندارند و اين طرح مي تواند در کاهش آلودگي هواي تهران تاثير گذار باشد.
به گزارس عرش نیوز، تقي پور با اشاره به مباحث مطرح شده پيرامون کاهش مناطق طرح ترافيک اظهارداشت: در حال حاضر اين امکان به هيچ وجه ممکن نيست چرا که با کاهش اين مناطق شاهد افزايش مشکلات شهر تهران خواهيم شد.
سخنگوي شوراي شهر تهران با ناکافي دانستن ميزان پارکينگ هاي عمومي در شهر تهران گفت: بخش اعظمي از ترافيک تهران مرتبط با خودروهايي است که در خيابان ها خودروهاي خود را پارک مي کنند و نياز است در سراسر پايتخت پارکينگ هاي طبقاتي بيشتري احداث شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=28552
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه