میهن صنعت

پرمصرف‌های کم‌مصرف‌تر در انتظار محدودیت آبرسانی باشند

میهن صنعت: معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به قطع موقت انشعاب مشترکین پر مصرف بالای 200متر مکعب و 50 متر مکعب که در مرداد و شهریور ماه صورت گرفت، اظهار کرد: حال درصددیم به سراغ مشترکینی که بیش از 30 و 40 متر مکعب آب در ما

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهد صنعت به نقل از ایسنا، سیدرسول باقری در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به این‌که در شش ماهه نخست سال از مشترکین خواستیم تا 20 درصد در مصرف آب صرفه جویی کنند گفت: تنها پنج الی شش درصد صرفه جویی توسط مردم صورت گرفت.

وی تصریح کرد: در صورتی که باران نبارد وضعیت پیچیده‌تر می‌شود؛ فعلا در وضعیت زرد قرار داریم به این معنا که مصرف و تولید آب سر به سر است.

معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان تهران با تاکید بر این‌که در صورت بارش باران در وضعیت زرد باقی می مانیم گفت:‌ اگر باران نبارد تهران وارد وضعیت قرمز می‌شود. به این معنی که مصرف بیش از تولید خواهد شد.

باقری با اشاره به این‌که امیدمان به آسمان و رفتار مردم است گفت: هنوز از مردم تقاضا داریم که مصرف را 20 درصد مدیریت کنند. در تابستان از شرایط عبور کردیم اما این موضوع به خاطر انباشت آب‌هایی بود که در پشت سدها از گذشته صورت گرفته بود درحالی که با مصرف آن‌ها در پاییز و زمستان شرایط سخت‌تر است.

وی در مورد اقدامات شرکت آب و فاضلاب پیرامون مدیریت منابع آبی و مصرف، خاطرنشان کرد: کارهای فرهنگی در این زمینه صورت گرفت؛ مشترکین پر مصرف شناسایی شدند و مصرف آن‌هایی که بیش از 50 متر مکعب آب استفاده می کردند را محدود کردیم که ممکن است این محدودیت در روزهای‌ آتی شدیدتر هم بشود.

معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان تهران در پایان در مورد برنامه شرکت آب و فاضلاب برای گذر از پاییز در تهران گفت: همان برنامه‌هایی که در دستور کار قرار گرفته ادامه پیدا خواهد کرد و ممکن است محدودیت آبرسانی به مشترکین پر مصرف شدیدتر شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=59972
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه